Szmatławiec LIDL

Pisz tutaj o nurtujących problemach mieszkańców gminy Piaseczno, ich pomysłach oraz propozycjach rozwiązania.

Moderator: GTW

Szmatławiec LIDL

Postautor: sanchez » pt sie 26, 2011 2:03 pm

Od 6 tygodni, LIDL trzyma produkt, który oddałem do reklamacji. Powinni wg przepisów prawa załatwić sprawę w trzy tygodnie. Jedyny kontakt to infolinia na którą dzwoniłem już z 5-6 razy. Za każdym razem jedyne co jestem w stanie uzyskać, to "ponowienie prośby aby ktoś się ze mną skontaktował". I oczywiście nikt się nie kontaktuje.

Nie wiem cholera co robić. Powiatowy rzecznik Ochrony Konsumenta w Piasecznie będzie przyjmował dopiero od 5 września.

Pomóżcie ...
Awatar użytkownika
sanchez
 
Posty: 673
Rejestracja: pt cze 22, 2007 2:53 pm

Szmatławiec LIDL

Postautor: kacka.dziwacka » pt sie 26, 2011 3:21 pm

Sanchez - z tego co pamietam sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Jeżeli w ciągu tych 14-u dni się nie odzywa to przepisy mówią, ze uznał Twoją reklamację za uzasadnioną. Tak więc masz choć spokój z uznaniem zasadności reklamacji :wink:

Co do dalszego postępowania to zostaje właśnie kontakt z powiatowm RK lub od razu droga sądowa.
kacka.dziwacka
 
Posty: 57
Rejestracja: śr kwie 13, 2011 11:11 am

Szmatławiec LIDL

Postautor: stentonik » pt sie 26, 2011 7:25 pm

Trza było w tym dziadostwie nie kupować. Teraz pewnie przyjdzie Ci sie z nimi przepychać.
Awatar użytkownika
stentonik
 
Posty: 4102
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 7:57 pm
Lokalizacja: Kradziejów;)

Szmatławiec LIDL

Postautor: kobalt » sob sie 27, 2011 5:41 am

Od dwóch tygodni w Lidlu jest remont, duży remont. Może zamknięcie tego oddziału ma związek z brakiem odzewu na reklamację :roll:
kobalt
 
Posty: 49
Rejestracja: ndz lip 17, 2011 5:36 am
Lokalizacja: Zalesie Dolne

Szmatławiec LIDL

Postautor: sanchez » sob sie 27, 2011 12:46 pm

Cholera, ale zanim zaczął się remont to już było ze 4 tygodnie od kiedy oddałem do reklamacji. Poza tym - po co infolinia ?
Awatar użytkownika
sanchez
 
Posty: 673
Rejestracja: pt cze 22, 2007 2:53 pm

Szmatławiec LIDL

Postautor: kobalt » sob sie 27, 2011 1:11 pm

A to faktycznie niemiło :?
kobalt
 
Posty: 49
Rejestracja: ndz lip 17, 2011 5:36 am
Lokalizacja: Zalesie Dolne

Postautor: daro » śr sie 31, 2011 11:40 pm

nie wiem jak to wygląda obecnie - trzeba byłoby sięgnąć do KC, ale kiedyś było tak, że jeśli po 30 dniach nie zwrócili Ci naprawionego "dziadostwa" to mogłeś żądać zwrotu kasiory - wygooglaj sobie jak jest teraz...
DaRo (Dariusz Kropacz)

mój FOTOBLOG

Obrazek
Awatar użytkownika
daro
 
Posty: 505
Rejestracja: pn sie 10, 2009 7:56 am
Lokalizacja: Piaseczno

Postautor: sanchez » czw wrz 01, 2011 10:32 am

Wygooglałem w poniedziałek (29.08.2011) zwrot kasiory. Tyle że musiałem podjechać do Konstancina po odbiór.
Awatar użytkownika
sanchez
 
Posty: 673
Rejestracja: pt cze 22, 2007 2:53 pm


Wróć do Sprawy mieszkańców gminy Piaseczno

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości

cron