W gazecie Nad Wisłą pojawiła się informacja o Pani Rzecznik:
Sylwia Wałachowska (na zdjęciu) jest nowym Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów. Osoba zajmująca to stanowisko bezpłatnie informuje konsumentów o ich prawach, występuje do samorządów i firm w celu ochrony praw i interesów konsumentów, a także m.in. wytacza na drogę sądową powództwa na rzecz konsumentów. Sylwia Wałachowska jest prawnikiem, absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego. W Piasecznie mieszka od dwóch lat.
Aktualnie przyjmuje petentów w poniedziałki w godz. 15–19 oraz w środy w godz. 14–18 w budynku starostwa w pokoju 121d (można się umówić telefonicznie – 022 737 11 57, wew. 114). Poza tymi godzinami pisemne wnioski o interwencje można składać codziennie w kancelarii starostwa. W niedalekiej przyszłości – jak deklaruje nowa rzecznik – pytania i prośby będzie można przesyłać internetem. Rada powiatu powołała nowego rzecznika 28 kwietnia.