Sieć lotnicza na Euro 2012

Jeżeli masz niepoukładane myśli, które nie pasują do głównych kategorii forum, to miejsce odpowiednie dla Ciebie. Zamieszczamy tu rozbiegane myśli szalonej głowy. W związku z tym, że to wolna strefa, to ta część forum jest pod ścisłym nadzorem moderatorów.

Moderator: GTW

Sieć lotnicza na Euro 2012

Postautor: piechocinski » pn kwie 07, 2008 9:33 pm

Rozwój sieci lotniczej na EURO 2012

1. Rozwój infrastruktury Państwowego Organu Zarządzania ruchem lotniczym
- orientacyjny koszt całkowity projektu – 357 mln
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 304 mln - przewidywany okres realizacji 2007 -2015
- miejsce realizacji – obiekty na terenie całego kraju
- instytucja odpowiedzialna za realizację – Polska Agencja żeglugi Powietrznej

Projekt ma oddziaływanie w skali ponadregionalnej i krajowej, ważny z punktu widzenia EURO 2012 dla wszystkich portów lotniczych w zakresie zwiększenia ich przepustowości.

2. Port Lotniczy w Gdańsku
Budowa drugiego terminalu pasażerskiego w raz z infrastrukturą oraz rozbudowa i modernizacja infrastruktury lotniskowej i portowej
– orientacyjny koszt całkowity – 149 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 74,7 mln
- przewidywany okres realizacji 2009 -2011
- instytucja odpowiedzialna za realizację – Port Lotniczy Gdańsk

3. Port Lotniczy w Gdańsku – modernizacja infrastruktury lotniskowej po stronie airside
– orientacyjny koszt całkowity – 116 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 58 mln
- przewidywany okres realizacji 2009 -2011
- instytucja odpowiedzialna za realizację – Port Lotniczy Gdańsk

4. Port Lotniczy w Katowicach - – modernizacja infrastruktury lotniskowej i portowej
– orientacyjny koszt całkowity – 179 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 90 mln
- przewidywany okres realizacji 2009 -2014
- instytucja odpowiedzialna za realizację – GTL S.A.

5. Port Lotniczy w Katowicach – budowa nowego terminalu pasażerskiego C wraz z niezbędna infrastrukturą
- etap I:
– orientacyjny koszt całkowity – 135 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 68 mln
- przewidywany okres realizacji 2010 -2012
- instytucja odpowiedzialna za realizację – GTL S.A.

6. Port Lotniczy w Krakowie – rozbudowa istniejącego terminalu pasażerskiego
– orientacyjny koszt całkowity – 184 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 92 mln
- przewidywany okres realizacji 2009 -2010
- instytucja odpowiedzialna za realizację – MPL Kraków - Balice

7,. Port Lotniczy w Krakowie – rozbudowa istniejącej infrastruktury lotniskowej
– orientacyjny koszt całkowity – 175 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 88 mln
- przewidywany okres realizacji 2008 -2011
- instytucja odpowiedzialna za realizację – MPL Kraków - Balice

8. Port Lotniczy Warszawa – integracja terminalu 1 z terminalem 2 wraz z modernizacja terminalu T1
– orientacyjny koszt całkowity – 230 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 115 mln
- przewidywany okres realizacji 2010 -2013
- instytucja odpowiedzialna za realizację – PPPL

9. Port Lotniczy Wrocław – rozbudowa i modernizacja infrastruktury portowej i lotniskowej
– orientacyjny koszt całkowity – 256 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 128 mln zł
- przewidywany okres realizacji 2007 -2011
- instytucja odpowiedzialna za realizację – PL Wrocław S.A.

10. Port Lotniczy Poznań – £awica: rozbudowa i modernizacja infrastruktury lotniskowej i portowej
– orientacyjny koszt całkowity – 176 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 88 mln zł
- przewidywany okres realizacji 2008 -2013
- instytucja odpowiedzialna za realizację – PL Poznań – £awica


Lista rezerwowa:
1. Port Lotniczy w Krakowie – realizacja budowy nowego terminala II wraz z infrastrukturą towarzyszącą
– orientacyjny koszt całkowity – 342 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 172 mln zł
- przewidywany okres realizacji 2009 -2013
- instytucja odpowiedzialna za realizację – MPL Kraków – Balice

2. Port Lotniczy Warszawa – modernizacja systemów lotniczych lotniska
– orientacyjny koszt całkowity – 43 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 22 mln zł
- przewidywany okres realizacji 2008 -2011
- instytucja odpowiedzialna za realizację – PPPL

3. Utworzenie centrum szkolenia służb bezpieczeństwa i ratownictwa lotniskowego w Porcie Lotniczym Warszawa
– orientacyjny koszt całkowity – 72 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 36 mln zł
- przewidywany okres realizacji 2009 -2012
- instytucja odpowiedzialna za realizację – PPPL

4. Port Lotniczy Warszawa – stworzenie systemu paliwowego Hydrant
– orientacyjny koszt całkowity – 115 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 57,5 mln zł
- przewidywany okres realizacji 2010 -2011
- instytucja odpowiedzialna za realizację – PPPL

5. Port Lotniczy Warszawa – modernizacja nawierzchni lotniskowych i drogowych
– orientacyjny koszt całkowity – 251 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 126 mln zł
- przewidywany okres realizacji 2009 -2011
- instytucja odpowiedzialna za realizację – PPPL

6. Port Lotniczy Katowice – budowa budynku administracyjnego wraz z parkingami i siecią dróg
– orientacyjny koszt całkowity – 41,3 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 20,5 mln zł
- przewidywany okres realizacji 2008 -2009
- instytucja odpowiedzialna za realizację – GTL S.A.

7. Rozbudowa infrastruktury w celu zwiększenia możliwości operacyjnych lotniska MPL Katowice
– orientacyjny koszt całkowity – 108 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 54 mln zł
- przewidywany okres realizacji 2007 -2013
- instytucja odpowiedzialna za realizację – GTL S.A.

8. Port Lotniczy Wrocław – dodatkowe obiekty infrastruktury
– orientacyjny koszt całkowity – 37 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego –19 mln zł
- przewidywany okres realizacji 2008 -2013
- instytucja odpowiedzialna za realizację – Port Lotniczy Wrocław S.A.

9. Port Lotniczy Gdańsk – modernizacja infrastruktury lotniskowej po stronie Airside
– orientacyjny koszt całkowity – 46 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego –23 mln zł
- przewidywany okres realizacji 2011 -2013
- instytucja odpowiedzialna za realizację – Port Lotniczy Gdańsk

Wiceprzewodniczący Sejmowej Komisji Infrastruktury Janusz Piechociński
WWW.piechocinski.pl Janusz@piechocinski.pl
lubię naszą okolicę
Awatar użytkownika
piechocinski
 
Posty: 203
Rejestracja: sob mar 03, 2007 8:31 pm
Lokalizacja: iwiczna

Postautor: sharmlover » czw kwie 10, 2008 8:33 pm

8. Port Lotniczy Warszawa – integracja terminalu 1 z terminalem 2 wraz z modernizacja terminalu T1
– orientacyjny koszt całkowity – 230 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 115 mln
- przewidywany okres realizacji 2010 -2013
- instytucja odpowiedzialna za realizację – PPPL


Tak mnie zastanawia- jesli budowa stadionu bedzie postepowala w dotychczasowym tempie to moze te 230mln zl przeznaczyc na cos innego zamiast integracji i modernizacji terminali...
Awatar użytkownika
sharmlover
 
Posty: 636
Rejestracja: sob kwie 21, 2007 5:40 am
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna


Wróć do Wolna strefa forum powiatu piaseczyńskiego

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości

cron