Przetarg ograniczony
świadczenie usługi przewozu regularnego wykonywanej w ramach lokalnego transportu zbiorowego na liniach autobusowych funkcjonujących w ramach systemu komunikacji miejskiej łączącego obszar Gminy Piaseczno z Warszawą
Data ogłoszenia: 13.01.2011
Termin składania ofert/wniosków: 24.01.2011 godzina: 12:00
Tryb zamówienia: przetarg ograniczony
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie w okresie od 01.03.2011 r. do 31.12.2011 r., z możliwością ewentualnego udzielenie zamówienia uzupełniającego i wydłużenia okresu obowiązywania umowy o maksymalnie 2 miesiące, usługi przewozu regularnego wykonywanej w ramach lokalnego transportu zbiorowego na liniach autobusowych funkcjonujących w ramach systemu komunikacji miejskiej łączącego obszar Gminy Piaseczno z Warszawą., w ilości ok. 293.120 (dwieście dziewięćdziesiąt trzy tysiące sto dwadzieścia) +5%/-20% (plus pięć procent/minus dwadzieścia procent) wozokilometrów.
Usługi świadczone będą na trasach:
L-2: PKP PIASECZNO (Piaseczno) – Gołków – Głosków – Runów – Borzęcin Mały – 3 MAJA (Złotokłos) – Wólka Pracka – Baszkówka – Głosków – Głosków-Letnisko – Gołków – PKP PIASECZNO (Piaseczno)
L-5: PKP PIASECZNO (Piaseczno) – Gołków – Kamionka – BOBROWIEC (Bobrowiec)
L13: PKP PIASECZNO (Piaseczno) – Jazgarzew – Wólka Kozodawska – Jesówka – WIEKOWEJ SOSNY (Zalesie Górne)
W pojazdach obsługujących linie określone w ust. 1, zwane dalej Liniami, honorowane będą następujące bilety Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie 2 strefy określone w taryfie ustalonej przez właściwe organy samorządowe Miasta st. Warszawy zwanej dalej Taryfą:
- dobowe,
- 3-dniowe,
- 7-dniowe,
- 14-dniowe,
- 30-dniowe (z wyłączeniem biletów na jedną linię),
- 90-dniowe,
- seniora
oraz uprawnienia do ulgowych albo bezpłatnych przejazdów środkami lokalnego transportu zbiorowego w Warszawie, wynikające z aktów prawa miejscowego uchwalonych przez Radę m.st. Warszawy.
Przejazdy na Liniach odbywać się mogą również (poza biletami wymienionymi w ust. 2) na podstawie biletów emitowanych przez Wykonawcę na zasadach i według cen określonych przez Gminę Piaseczno na podstawie obowiązujących przepisów w wysokości:
- bilet jednorazowy normalny w cenie nie wyższej niż 2 zł,
- bilet jednorazowy ulgowy w cenie nie wyższej niż 1 zł,
- bilet miesięczny normalny w cenie nie wyższej niż 60 zł,
- bilet miesięczny ulgowy w cenie nie wyższej niż 30 zł.
Przewozy realizowane będą w dni robocze (209 dni) i dni świąteczne (97 dni) zgodnie z rozkładami jazdy określanymi przez Zamawiającego. Jako dzień świąteczny przyjmuje się sobotę, niedzielę oraz święto (25.04.2011r., 03.05.2011r., 23.06.2011r., 15.08.2011r, 01.11.2011r., 11.11.2011r., 26.12.2011r.). świąteczny rozkład jazdy obowiązywał będzie również w następujące dni: 02.05.2011r., 24.06.2011r., 31.10.2011r.
Opis techniczny autobusów
Usługi przewozowe muszą być wykonywane autobusami dopuszczonymi do ruchu zgodnie z prawem polskim oraz spełniającymi następujące warunki:
a) rok produkcji – 2000 lub późniejszy,
b) pojemność – możliwość przewozu, co najmniej 40 pasażerów, w tym co najmniej 15 na miejscach siedzących,
c) napędzane silnikami wysokoprężnymi, spełniającymi normy ekologiczne, co najmniej EURO II,
d) podłoga gładka, z materiału antypoślizgowego,
e) wentylacja naturalna - poprzez przesuwane/uchylne okna boczne lub poprzez uchylne wywietrzniki dachowe.
zwanymi dalej autobusami.
Obowiązkowe oznakowanie autobusów obejmuje, co najmniej:
a) tablice liniowe:
przednia i tylna: ramka podświetlana na całej długości, przystosowana do mocowania tablic o rozmiarze ok. 26-27cm x 40-41cm, zawierających numer linii,
tablica boczna umieszczona z prawej strony pojazdu w okolicy drzwi: ramka podświetlana na całej długości, przystosowana do mocowania tablicy w rozmiarze ok. 25-26cm x 87-89cm, pełniącej funkcję tablicy wewnętrznej i zewnętrznej, zawierającej opis trasy z nazwami krańców, szczegółowa lokalizacja ramki musi zostać zatwierdzona przez Zamawiającego,
b) logo Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie, zwanego dalej „ZTM” oraz logo Gminy Piaseczno przygotowane według wzoru i wymiarów ustalonych z Zamawiającym, umieszczone z przodu pojazdu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
W autobusach stosuje się System Pobierania Opłat za Przejazdy (SPOzP) ustalony przez ZTM:
a) autobusy muszą być wyposażone w urządzenia zgodne pod względem funkcjonalnym z urządzeniami Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy produkcji ACS tzn.:
muszą obsługiwać wszystkie rodzaje biletów, które mogą być zdefiniowane w centrum SPOzP przy użyciu aplikacji ACS; obsługa dla poszczególnych typów biletów musi być taka sama jak obsługa tych typów biletów w kasownikach SPOzP,
muszą być konfigurowalne przy pomocy plików konfigurujących tworzonych w centrum SPOzP i rozsyłanych zdalnie do urządzeń w pojazdach,
muszą rejestrować co najmniej wszystkie informacje rejestrowane przez analogiczne, obecnie działające urządzenia SPOzP i automatycznie przekazywać je do centrum SPOzP w postaci plików aktywności o strukturze identycznej ze stosowaną przez już działające urządzenia lub innej uzgodnionej z ZTM,
b) klucze dostępu do kart zbliżeniowych zostaną umieszczone w kasownikach przez ZTM,
c) autobusy muszą posiadać w okolicy drzwi dla pasażerów jeden kasownik zamontowany w miejscu zaakceptowanym przez Zamawiającego,
Wykonawca musi posiadać urządzenia umożliwiające codzienną, automatyczną transmisję plików konfiguracyjnych i plików aktywności pomiędzy każdym z autobusów, a centrum SPOzP.
http://www.ztm.waw.pl/zamowieniapubliczne.php?c=92&l=1
Przewozy prowadzone będą po ulicach posiadających zróżnicowaną nawierzchnię drogową, w tym nawierzchnię asfaltową, brukową. Miejscami na trasie mogą występować poprzeczne i podłużne nierówności nawierzchni, niestrzeżony przejazd kolejowy