żal
, cenomania w outlecie, przeceny przecen, niskie ceny - kto się jeszcze łapie na te tanie chwyty. To miejsce nie ma wiele wspólnego z outletem, drogie centrum handlowe stosujące perfidne sztuczki z zawyżaniem cen, by je potem w udawany sposób obniżać na udawanych akcjach. Na palcach jednej ręki można policzyć faktycznie tanie, przecenione ciuchy. Większość przeceny przecen jest liczona od nierealnie wysokich cen pierwotnych, wyższych nawet od znacznie bardziej znanych i drogich centr warszawskich. Kurtki w warszawskiej Sadybie Best Mall, która outletem nie jest, bywają tańsze niż w sklepach tej samej sieci w Outlecie piaseczyńskim, choćby sklepy Mango. Inny przykład: kurtki skórzane ze sklepu Underground. Jakiś czas temu kupiłem tam kurtkę za 199 zł. i na metce było, że przeceniona z 400 zł., a jakiś czas potem będąc tam w sklepie dokładnie ta sama kurtka w promocji weekendowej miała na metce trzy ceny, z których najwyższa ok. dziewięćset zł., a najniższa (właściwa) ok. 399 zł. Oszustwa cenowe widać najbardziej właśnie w outlecie. Już taniej czasem bywa poza promocjami, w tygodniu, kiedy w sklepach klientów jak na lekarstwo.