Martin pisze:Jakub pisze:mnie to nie rusza. Niech sobie kierowcy dorabiają do swojej niskiej pensji.
Mi też to nie przeszkadza. Ja płacę i siedzę z czystym sumieniem. Co oni robią, to nie moja sprawa, bo nie wpływa to na mój komfort jazdy. Zadowolony kierowca jest podstawą transportu miejskiego
widzicie? nie wpływa to na komfort jazdy? znikają nocne od jutra, mobilis pewnie nie wpadł na pomysł ze jest taki tłok (czy w dziennych czy nocnych).brawo . jak widać wszyscy jestesmy za to odpowiedzialni. możecie przeciez zażądać biletu od kierowcy, ale skoro ważniejszy jest zadowolony kierowca niż moje nocne to OK.
druga sprawa a propos stanu technicznego. ja nie rozumiem jak w kraju UE w 2007 roku można pozwolić aby firma transportowa kupowała takie złomy. rozumiem Warszawę, która nie wyrzucila jeszcze ikarusów bo to masa autobusów. za to cały czas kupują nowe i one spełniają wymagania. rodzic z wózkiem to jeszcze. on nie ma tego przez całe życie. dlaczego osoba niepełnosprawna na wózku nie może jezdzić expressem? albo dlaczego ja nie mogę jechać autobusem z rowerem podzczas gdy Warszawa zlikwidowała za rowery dodatkową opłatę.
starszym ludziom tez by się przydała możliwość jeżdzenia expressem bo częściej można znaleźć tam wolne msce niz w ZTM.
marudzą wszyscy na ZTM a jeżeli chodzi o jakość usług to wygrywa w przedbiegach.
moja uwaga tyczy się w zasadzie wszystkich prywatnych przewoźników oraz ppks pno i pks grójec.
chyba można w umowie to zastrzec? wydaje mi się, że ZTM nie robi tego z własnej dobrej woli.
jedna z bogatszych gmin w Polsce
a Marcinie K. co ma wspólnego Prażmów z expressem? przeciez nikt nie napisał zeby Lesznowola płaciła połowę tylko żeby się dokładała.