Strona 1 z 37

EXPRESS PIASECZNO - opinia o prywatnym transporcie Piaseczna

Post: czw cze 21, 2007 4:49 pm
autor: Martin
EXPRESS PIASECZNO - opinia o prywatnym transporcie

Postanowiłem na razie temat poruszyć na forum mieszkańców i nie opisywać tego w serwisie informacyjnym, bo mam na razie mało podstaw, aby to opisywać w serwisie.

Do tej pory sporadycznie korzystałem z transportu Express Piaseczno i nie dostrzegałem tego problemu. Przez kilka ostatnich dni jeździłem z Piaseczna do Warszawy (oraz spowrotem) i to co widziałem sprawiło, że zmieniłem zdanie o komforcie jazdy Expressem Piaseczno:
- autobusy przyjeżdżają z dużym opóźnieniem,
- stan techniczny autobusów pozostawia wiele do życzenia,
- autobusy Expressem Piaseczno są bez klimatyzacji i pozostają jedynie małe okienka do nawiewu powietrza (latem KOSZMAR),
- bardzo wąskie przejścia między siedzeniami, przez co przy dużej ilości osób jadących trzeba się przeciskać - żeby wysiąść,
- brak możliwości jazdy młodych mam z wózkiem, o niepełnosprawnych z wózkiem już nawet nie wspominam (mało miejsca i autobusy nie są do tego dostosowane)...

Tyle wypunktowanych rzeczy, jednak jest jeden fakt którzy zaczął mnie zastanawiać, otóż przez za każdym razem wsiadając do Expressa w centrum Warszawy kierowcy informują, aby wchodzić jak najszybciej bo nie mogą tutaj stać. Następnie sprzedają bilety podczas jazdy... Dlaczego prywatna firma Express Piaseczno świadcząca usługi transportowe, między Warszawą a Piasecznem nie ma opłaconej możliwości postoju w centrum Warszawy? Jeżeli nie mogą zatrzymywać się przy przystankach ZTM, to może niech załatwią sobie pozwolenie (zgodę) na swój własny przystanek w centrum stolicy, aby wsiadanie i wysiadanie w centrum było komfortowe. Według mnie źle to świadczy o firmie transportowej, że nikt z przedstawicieli firmy nie załatwił legalnego postoju w centrum Warszawy... Może wiecie coś więcej na ten temat???

O stronie internetowej EXPRESS PIASECZNO: www.expresspiaseczno.pl, już nawet nie będę wspominał, bo szkoda na to czasu. Wykonanie strony internetowej jest bardzo słabe i mało przyjazne użytkownikom Internetu. Nie będę zagłębiał się tutaj w techniczne wykonanie strony, bo te forum nie jest na ten temat, ale trochę można by o tym napisać. Strona ogólnie wygląda jak witryna wykonana w latach 80-tych. Brakuje nawet na stronie podstrony z kontaktem do dyrekcji firmy zarządzającej Expressem Piaseczno... Jedyny kontakt jest na biletach z kasy fiskalnej...

Ogólnie mam dobrą opinię o tym transporcie, bo za bardzo przystępną cenę można przejechać z Piaseczna do centrum Warszawy. Jednak jak widzicie mam kilka ale...

Zachęcam Was do pisania swoich opinii na temat transportu EXPRESS PIASECZNO.
:pisze:

EXPRESS PIASECZNO

Post: czw cze 21, 2007 5:44 pm
autor: lamia
Martin pisze:- autobusy Expressem Piaseczno są bez klimatyzacji i pozostają jedynie małe okienka do nawiewu powietrza (latem KOSZMAR),
- bardzo wąskie przejścia między siedzeniami, przez co przy dużej ilości osób jadących trzeba się przeciskać - żeby wysiąść,
- brak możliwości jazdy młodych mam z wózkiem, o niepełnosprawnych z wózkiem już nawet nie wspominam (mało miejsca i autobusy nie są do tego dostosowane)...


Zgadzam się z tym w zupełności. Ta ciasnota w przejściu EXPRESS PIASECZNO, to jeden wielki koszmar.

EXPRESS PIASECZNO

Post: czw cze 21, 2007 6:04 pm
autor: Marcin KANIA
W nawiązaniu do tematu, pamiętacie?

Mysiadło, dnia 12.05.2007 r.

Mobilis Sp. z o.o.
Właściciel linii EXPRESS PIASECZNO
Mościska 4a, 05-080 Izabelin

Dotyczy: Linia Express Piaseczno

W dniu wczorajszym zwrócił się do mnie Pan Adam Krakowski z serwisu internetowego cafe Piaseczno z prośbą o wyjaśnienie sytuacji, która miała miejsce w dniu 10 maja 2007 r. na przystanku „Poleczki” w stronę Piaseczna. Z uzyskanych informacji wynika, że Państwa autobusy nie zatrzymały się. W związku z tym uprzejmie proszę o udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
• Dlaczego przedmiotowe autobusy nie zatrzymały się na przystanku “Poleczki” lekceważąc pasażerów?
• Czy często tego typu praktyki są stosowane przez kierowców?
• Dlaczego nie są podstawiane autobusy zastępcze w momencie ich awarii lub zatrzymania przez Policję?
• W jaki sposób zamierzacie Państwo naprawić popełnione błędy?
• Dlaczego nie wywiązujecie się Państwo z umowy cywilno-prawnej, jaką jest zakup biletu jednorazowego, jak i miesięcznego (sprzedając bilet zobowiązujecie się Państwo do przestrzegania podanego przez siebie rozkładu jazdy?
• W jaki sposób zamierzacie Państwo zwrócić koszty biletów tym pasażerom, którzy pojechali autobusami innych przewoźników (wtedy, gdy Państwa autobusów nie było zgodnie z rozkładem jazdy na przystanku “Poleczki”)?
• Czy zamierzają Państwo uruchomić dodatkowe autobusy bądź zakupić większe na najbardziej oblegane kursy, aby mieścili się w nich wszyscy pasażerowie?
• Jak często autobusy linii Express Piaseczno zamiast zabierać pasażerów z przystanków w Warszawie wykonują tzw. puste przejazdy?
• Co Express Piaseczno i Mobilis robią dla poprawienia jakości obsługi pasażerskiej?
• Czy kierowcy mają przeprowadzane szkolenia z zakresu obsługi klienta?
• Jakie standardy dla obsługi linii Express Piaseczno zamierza wprowadzić Mobilis, aby w przyszłości uniknąć tego typu sytuacji?

Z wyrazami szacunku

Radny Gminy Lesznowola

Marcin KANIA

ps. pdf pisma dostępne jest na mojej www

EXPRESS PIASECZNO

Post: czw cze 21, 2007 6:32 pm
autor: Martin
Marcin KANIA pisze:Mysiadło, dnia 12.05.2007 r.

Pismo wysłane 12 maja i co? Minęło ponad miesiąc i do tej pory nie odpowiedzieli?

EXPRESS PIASECZNO

Post: czw cze 21, 2007 8:17 pm
autor: Marcin KANIA
Już odpowiedzieli... ale tak jak się spodziewałem. Przepraszają i deklarują poprawienie jakości usług.

EXPRESS PIASECZNO

Post: czw cze 21, 2007 8:24 pm
autor: Jakub
Wszystkie rzeczy jakie wypunktowałeś Martin zauważają wszyscy, tylko nie właściciel tej firmy. Może nie zależy mu na wygodniejszym transporcie i sprowadza ciasne, wybrakowane i rozwalające się autobusy z Niemiec.
Martin pisze:za każdym razem wsiadając do Expressa w centrum Warszawy kierowcy informują, aby wchodzić jak najszybciej bo nie mogą tutaj stać. Następnie sprzedają bilety podczas jazdy... Dlaczego prywatna firma Express Piaseczno świadcząca usługi transportowe, między Warszawą a Piasecznem nie ma opłaconej możliwości postoju w centrum Warszawy?

Kilka razy jechałem EXPRESS PIASECZNO i też mnie to zastanowiło. Czyżby nie było ich stać na opłacenie postoju w centrum Warszawy?

EXPRESS PIASECZNO

Post: pt cze 22, 2007 8:30 am
autor: Martin
Jakub pisze:Czyżby nie było ich stać na opłacenie postoju w centrum Warszawy?

Sam się nad tym zastanawiam, dlatego powstał post na temat EXPRESS PIASECZNO...

EXPRESS PIASECZNO

Post: pt cze 22, 2007 8:37 am
autor: Jankes
Jechałem kilka razy Expressem Piaseczno z Piaseczna do Warszawy, ale to było kilka razy za dużo, bo tłok i mało miejsca w ich autobusach potrafią zniechęcić. Wolę przejechać się 709 a potem metrem.

EXPRESS PIASECZNO

Post: pt cze 22, 2007 12:37 pm
autor: kameleon
EXPRESS PIASECZNO ma korzystne ceny, żeby przejechać z Piaseczna do samego centrum Warszawy, bez dużej ilości zbędnych przystanków na trasie. Za 3 złote można przejechać całą trasę, gdzie przy ZTM trzeba wydać o wiele więcej. Ludzie pracujący w Warszawie na pewno korzystają licznie z tych autobusów, ale niestety jakość tych autobusów na pewno pozostawia wiele do życzenia.

EXPRESS PIASECZNO

Post: pt cze 22, 2007 1:53 pm
autor: PESTKA35
Ostatnio jechałam EXPRESS PIASECZNO z Warszawy i w centrum wsiadałam i naprawde nigdy nie widzialam takiego "chamskiego' kierowcy, krzyczał na ludzi, otworzył wszystkie drzwi i ludzie wsiadali, a On krzyczał ze tylko pierwszymi, to dlaczego otworzył wszystkie? wstał i wygonił wszystkich ludzi krzycząc, aby pierwszymi wsiadali :shock: normalnie szok :shock:

EXPRESS PIASECZNO

Post: pt cze 22, 2007 2:43 pm
autor: Loonna
Ja nie korzystalam nigdy z ich uslug. Moge jedynie wypowiedziec sie o sposobie jazdy tych kierowcow - CHAMSTWO I WYMUSZANIE - tylko takie slowa cisna sie na usta. Niejednokrotnie pakowali mi sie prosto przed maske w mysl zasady 'duzy moze wiecej'. Stwarzaja bardzo duze zagrozenie momentami. O kierowcach Roj Bus'a nawet nie wspomne, jest jeszcze gorzej...

EXPRESS PIASECZNO

Post: pt cze 22, 2007 6:11 pm
autor: Martin
Aż ciężko sobie wyobrazić to co opisałaś Pestka, żeby aż tak mało kulturalnie zachowywali się kierowcy Expressu. Dobrze, że na codzień nie korzystam z ich usług transportowych, bo na pewno nie pozwoliłbym żeby jakiś kierowca tak na mnie krzyczał... ;)

EXPRESS PIASECZNO

Post: wt cze 26, 2007 7:22 pm
autor: lucja
Jechałam wczoraj Express Piaseczno i była podobna sytuacja, o której napisał Martin. Kierowca kazał w centrum Warszawy szybko wchodzić i w trakcie jazdy sprzedawał bilety. Chyba faktycznie nie opłacili tego przystanku w centrum i nie mogą się tam zatrzymywać?

EXPRESS PIASECZNO

Post: pt cze 29, 2007 2:29 pm
autor: kameleon
Musiałem pojechać z okolic Mysiadła na PKP i akurat trafił się Express Piaseczno. Wsiadłem, zapłaciłem 1 zł i kierowca nawet nie raczył mi wydrukować biletu z kasy fiskalnej. Zauważyłem na kolejnych przystankach, że każda osoba która jechała już wewnątrz Piaseczna to płaciła i nie otrzymywała biletu z kasy fiskalnej.

Zapytałem się znajomych czy to normalne i podobno tak jest w autobusach expressu piaseczno, że nie zawsze kierowcy drukują bilety, a kasę biorą. Co w takim razie robią z tymi pieniędzmi? Czyżby to ich własny zarobek na boku? Później przecież z dyrekcją rozliczają się na podstawie kasy fiskalnej a na niej nie ma wielu biletów, za które pobrali gotówkę. Czy spotkaliście się z tym, że zapłaciliście u nich a nie wydrukowali wam w Express Piaseczno biletu? Ciekawy jestem ile kierowca zarabia na takich osobach?

EXPRESS PIASECZNO

Post: pt cze 29, 2007 2:50 pm
autor: Jankes
Widocznie kierowcy zarabiają za mało w tej firmie, do której należy linia EXPRESS PIASECZNO i dorabiają sobie do pensji biorąc pieniądze, a nie zawsze drukując bilet fiskalny. Kto nie kombinuje - ten nie ma.