Strona 1 z 1

W metrze otwarto pierwszy e-market w Polsce

Post: śr lis 06, 2013 12:52 pm
autor: Filip
Obrazek

Idea sklepu jest prosta. Spośród produktów umieszczonych na "półkach" wybierasz te, które Cię interesują, skanujesz kody za pomocą smartfona, a towary zostają dostarczone pod wskazany przez Ciebie adres.

ściany po obu stronach stacji Centrum wyklejone zostały grafikami przedstawiającymi półki sklepowe, na których pojawiło się łącznie ponad 150 produktów. Warszawiacy mogą zamówić wybrane towary z wirtualnego supermarketu w metrze za pomocą smartfona, a Frisco, bo tak się nazywa sklep, dostarczy je pod wskazany adres o wyznaczonej przez nich godzinie.

- Chcemy pokazać klientom, że w dzisiejszych czasach codzienne zakupy nie muszą już jechać specjalnie do supermarketu, bo za pomocą aplikacji mobilnej mogą zamówić potrzebne produkty praktycznie z każdego miejsca i o dowolnej godzinie, nawet wykorzystując chwilę oczekiwania na metro – mówi Grzegorz Bielecki z Frisco.pl.

Wirtualny market to pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce. Jak zaznaczają twórcy marketu robienie zakupów wcale nie jest skomplikowane. W smartfonie instaluje się bezpłatną aplikację, następnie skanuje się barkody produktów. Wybrane towary zostają dostarczone na wskazany przez klienta adres o wskazanej godzinie. Aplikacja działa zarówno na iPhonach, jak i na telefonach z systemem Android.

W sklepie można zamówić między innymi pieczywo, warzywa, owoce, napoje, nabiał, mięso, słodycze, chemię gospodarczą i artykuły higieniczne.

Jak stwierdzają twórcy marketu kompletowanie zamówionych w e-markecie produktów odbywa się w magazynie wyposażonym w chłodnię, mroźnię, sorter oraz pakowarkę próżniową. Produkty świeże porcjowane są bezpośrednio u dostawców i dostarczane trzy razy dziennie do Frisco. Kurierzy dowożą zamówienia w godzinach 7.00-23.00.

http://www.mmwarszawa.pl/464254/2013/11 ... egory=news