Puławska Bis Trasa S-7 Południowa Obwodnica Warszawy

W tej części forum umieszczajcie informacje dotyczące ogólnych spraw całego powiatu piaseczyńskiego. Jeżeli temat jest zbyt ogólny, aby opisać go na podforach poszczególnych gmin, to umieść go tutaj.

Moderator: GTW

TRASA S7 - CZY COś SIę ZMIENI£O?

Postautor: Filip » wt sty 22, 2013 1:08 am

2012 rok był przełomowy dla obiecywanej od kilku lat drogi ekspresowej S7 Warszawa-Grójec. Przyniósł pierwsze wiążące decyzje oraz wpłynął znacznie na świadomość mieszkańców południowej części aglomeracji warszawskiej. O S7 mówi się coraz więcej i coraz głośniej.

3 grudnia 2012 roku warszawski oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad ogłosił zwycięzcę przetargu na koncepcję programową S7 Warszawa-Grójec. Została nim firma Jacobs Polska Sp. z.o.o. Jest to pierwszy wiążący krok w kierunku budowy tak długo obiecywanej drogi. Chociaż opracowanie samej koncepcji potrwa 28 miesięcy, jest to niezaprzeczalnie duży postęp. Podpisanie umowy z wykonawcą odbyło się 31 grudnia 2012 roku.

Warszawski oddział Gddkia kilkukrotnie zmieniał termin rozpisania przetargu, otwarcia ofert oraz ogłoszenia zwycięzcy. O konieczności budowy odcinka S7 Warszawa-Grójec mówił minister Sławomir Nowak, mówili również jego poprzednicy. Mieszkańcy powiatu piaseczyńskiego o planowanej trasie ekspresowej słyszeli już od kilku lat. Jednak dopiero 2012 rok przyniósł realne działania.
Duża zamiana zaszła także w świadomości mieszkańców południa aglomeracji warszawskiej. „Ilość osób zaangażowanych w działania inicjatywy Tak dla S7, pokazuje, jak bardzo potrzebne są wspólne działania w kształtowaniu zrównoważonej przestrzeni”- zauważa £ukasz żurowski, członek Stowarzyszenia Centrum Zrównoważonej Przestrzeni.

Na portalu Facebook ilość osób wspierających działania Tak dla S7 to ponad 1400 osób. W przeciągu ostatnich 8 miesięcy w akcję zaangażowało się 15 społeczności, 3 samorządy oraz ponad 30 firm. Dzięki temu, do tej pory, pod petycją skierowaną do Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej podpisało się 5,500 osób. Są to nie tylko mieszkańcy Piaseczna, Lesznowoli i Grójca, ale również Warszawiacy i Radomianie. Coraz więcej osób dostrzega, że budowa odcinka S7 Warszawa- Grójec oprócz odciążenia ulicy Puławskiej, umożliwi rozwój regionom położonym w jej pobliżu.

Pomimo wiążących decyzji warszawskiego oddziału Gddkia, przyszła budowa S7 nadal niepokoi. Po opracowaniu koncepcji programowej zostanie ok. 8 miesięcy na rozpisanie przetargu i wybór wykonawcy. Jeżeli Gddkia przekroczy ten czas, ważna cztery lata decyzja środowiskowa, może ulec przedawnieniu. Pierwsze, realne postępy w kwestii odcinka S7 Warszawa-Grójec, pozwalają jednak liczyć na to, że trasa doczeka się wreszcie długo oczekiwanej budowy.

http://bb.miejscovi.pl/index.php/aktual ... rojec.html
Awatar użytkownika
Filip
 
Posty: 1752
Rejestracja: pt kwie 06, 2012 3:18 pm
Lokalizacja: okolice

Postautor: argrabi » wt sty 22, 2013 7:58 am

Jakie wiążące?? Jakie przełomy??
To tylko zaklinanie rzeczywistości..
Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą
Awatar użytkownika
argrabi
 
Posty: 920
Rejestracja: wt paź 25, 2011 7:28 am
Lokalizacja: Piachowo

OBWODNICA TAK, ALE NIE KOSZTEM S7

Postautor: Redakcja » czw paź 24, 2013 7:24 pm

Awatar użytkownika
Redakcja
Site Admin
 
Posty: 11350
Rejestracja: śr gru 22, 2010 2:28 pm
Lokalizacja: Powiat piaseczyński


Nie odkładajcie Puławskiej-Bis na później!

Postautor: Justi » śr paź 30, 2013 7:43 pm

Obrazek

Kolejne samorządy powiatu piaseczyńskiego protestują przeciwko odłożeniu w czasie budowy trasy S-7 Warszawa-Grójec tzw. Puławskiej-Bis w związku z zamiarem budowy kolejnego etapu południowej obwodnicy Warszawy. Do gmin Piaseczno i Lesznowola w minionym tygodniu przyłączyły się Prażmów oraz samorząd powiatu piaseczyńskiego, oficjalnie podejmując uchwały apelujące do premiera i ministra o zmianę pochopnej decyzji i o jak najszybszą budowę trasy.

Pod koniec września rząd podjął decyzję w sprawie budowy 12 obwodnic, które mają powstać w ciągu najbliższych sześciu lat na terenie całego kraju. Wśród nich znalazła się długo oczekiwana i niezbędna obwodnica Góry Kalwarii, która ma być budowana w latach 2014-2016. Jednak z najbliższych rządowych planów „wypadła” budowa trasy S7 (tzw. Puławskiej-bis), łączącej Okęcie z Tarczynem. To właśnie m.in. dzięki odłożeniu w czasie budowy tej trasy ma być dokończona południowa obwodnica Warszawy. Decyzja zbulwersowała samorządowców powiatu piaseczyńskiego. Jako pierwsze oprotestowały ją gminy Piaseczno i Lesznowola, które przesłały protest m.in. do premiera i ministra transportu.

W jedności siła

We wtorek, 22 października do protestu oficjalnie, w formie przyjętej jednogłośnie uchwały rady gminy, przyłączyła się gmina Prażmów. - Myślę, że teraz już po referendum w sprawie odwołania prezydent stolicy hasło „brońmy Warszawy” nieco osłabło i jest szansa na zmianę drogowych planów inwestycyjnych, dlatego uważam, że powinniśmy się o to zdecydowanie upomnieć – podczas sesji mówił Grzegorz Pruszczyk, wójt Prażmowa. - Trasa, która ma przebiegać tuż za naszą miedzą, zdecydowanie usprawni transport z naszej gminy – dodał wójt.

Natomiast w czwartek, 24 października protest przegłosowali również radni powiatowi. W swoim apelu samorządowcy podkreślają, że odłożenie budowy w sytuacji, kiedy cała dokumentacja jest już gotowa do jej rozpoczęcia może zniweczyć długotrwałe przygotowania, opóźniając realizację inwestycji nawet o 10 lat. Pozwolenia i decyzje wkrótce się zdezaktualizują i czasochłonne procedury trzeba będzie powtórzyć. Samorząd powiatu zwraca również uwagę na marnotrawienie publicznych pieniędzy, które zostały wydane na wieloletnie przygotowania budowy. „Z całą mocą protestujemy przeciwko zaniechaniu realizacji tej inwestycji i apelujemy o kontynuowanie prac związanych z budową odcinka drogi S-7 Warszawa-Grójec, niezależnie od podejmowanych decyzji w sprawie budowy południowej obwodnicy Warszawy.” - brzmi fragment stanowiska rady powiatu.

Ministerstwo uspokaja

W odpowiedzi na protesty Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej informuje, że „ostateczna decyzja o terminie budowy zostanie podjęta w 2017 r. kiedy będzie znany wstępny bilans realizacji nowego programu drogowego, czyli wstępny poziom oszczędności pojawiający się w przetargach.” - Zatem nie oznacza to, ze S7 przestaje być priorytetem rządu w nowej perspektywie UE i nie będzie ona uwzględniona w nowym Programie Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2020 – informuje Agnieszka Krupa, zastępca dyrektora departamentu dróg i autostrad w ministerstwie transportu.

Ponadto ministerstwo podkreśla, że obecnie realizowana jest budowa drogi ekspresowej S8 na odcinku Salomea-Wolica wraz z powiązaniami z drogą krajową nr 7,przebiegającą przez powiat piaseczyński, które przewidują wyprowadzenie ruchu na drogę ekspresową S8, a także drogę krajową nr 7 poprzez połączenie z drogą wojewódzką nr 721, prowadzącą od Sękocina Lasu przez gminy Lesznowola, Piaseczno i Konstancin-Jeziornę. Zdaniem ministerstwa ta inwestycja nie tylko powinna zapewnić rozładowanie ruchu z aglomeracji Warszawskiej w kierunku południowym, lecz także przenieść część ruchu tranzytowego na budowany odcinek S8, a tym samym odciążyć drogi , przebiegające przez powiat piaseczyński. Prace na tym odcinku rozpoczęły się w tym roku, zaś zakończenie i oddanie do użytku przewiduje na koniec 2015 r.

Mieszkańcy powiatu piaseczyńskiego, na budowę „Puławskiej-Bis” czekają już kilkadziesiąt lat i wszystko wskazuje na to, że ta droga niestety nie powstanie w ciągu najbliższych 5, a może nawet i 10 lat. 29-kilometrowa trasa miałaby zaczynać się na Okęciu i wieść przez Zamienie, Nową Wolę, Bobrowiec, Władysławów, Antoninów, Złotokłos, Pamiątkę, aż do Tarczyna.
Trudno powiedzieć, czy protest i apel samorządowców przyniesie jakikolwiek efekt, dlatego też w tej chwili nie wiadomo, kiedy rozpocznie się budowa „Puławskiej-Bis”.

Grzegorz Traczyk http://www.kurierpoludniowy.pl/wiadomosci.php?art=12141
Awatar użytkownika
Justi
 
Posty: 588
Rejestracja: wt sty 01, 2013 3:42 pm

Re: Nie odkładajcie Puławskiej-Bis na później!

Postautor: Tulipano_0602 » czw paź 31, 2013 9:26 am

Justi pisze:Mieszkańcy powiatu piaseczyńskiego, na budowę „Puławskiej-Bis” czekają już kilkadziesiąt lat i wszystko wskazuje na to, że ta droga niestety nie powstanie w ciągu najbliższych 5, a może nawet i 10 lat. 29-kilometrowa trasa miałaby zaczynać się na Okęciu i wieść przez Zamienie, Nową Wolę, Bobrowiec, Władysławów, Antoninów, Złotokłos, Pamiątkę, aż do Tarczyna.


Skoro nie uwzględniona w programie budowy do 2020, to nie tylko nie będzie jej za 10 lat (2023) ale znacznie dłużej. Ważność papierów wygaśnie do 2020. Załatwianie nowych to kilka lat, decyzje środowiskowe, protesty, pozwolenie na budowę, przetarg.... Kilka lat co najmniej. A potem wykup działek i kilka lat budowy. To może być nie 10 a 20 lat...

A Piaseczno i południowe przedmieścia Warszawy rozrastają się ciągle, nowe pozwolenia na bloki są wydawane ochoczo przez tutejszy Wydział Architektury, plan zagospodarowania na większości obszarów nie ogranicza wysokości zabudowy... Słowem - korki będą coraz większe, i za 10 lat, i za 20. Zabrano drogę S7, a nie zaproponowano NIC w zmamian. Ani tramwaju, ani bus-pasa, kompletnie nic. Dla spacyfikowania referendum poświęcono Piaseczno i okolice. Wiadomo kto podjął decyzje - trzeba o tym pamiętać podczas wyborów samorządowych, europejskich, parlamentarnych.
Tulipano_0602
 
Posty: 724
Rejestracja: ndz maja 04, 2008 8:29 pm

Reportaż o PU£AWSKA-BIS

Postautor: Redakcja » pn lis 04, 2013 9:29 pm

Obrazek

Reportaż w TVP z cyklu „Interwencje Jolanty Erol” poświęcony budowie trasy S7 „Puławskiej-bis”. Program był nagrywany w gabinecie Burmistrza Nowego Dworu Mazowieckiego a wzięli w nim udział również przedstawiciele gmin przez które ma przebiegać trasa http://www.tvp.pl/warszawa/publicystyka/interwencje-jolanty-erol/wideo/31102013/12877612
Awatar użytkownika
Redakcja
Site Admin
 
Posty: 11350
Rejestracja: śr gru 22, 2010 2:28 pm
Lokalizacja: Powiat piaseczyński

PU£AWSKA-BIS

Postautor: Marcin KANIA » pt lis 08, 2013 5:11 pm

Marcin Kania
Dążę do wyznaczonego celu...

Radny Gminy Lesznowola Powiat Piaseczyński Mysiadło

Obrazek
Awatar użytkownika
Marcin KANIA
 
Posty: 1687
Rejestracja: pt mar 02, 2007 5:30 pm
Lokalizacja: Mysiadło/Gmina Lesznowola

Południowa obwodnica Warszawy zamiast ekspresówki do Czech

Postautor: Majkel » pn gru 09, 2013 10:48 pm

Obrazek

Rząd znalazł pieniądze na dalszy ciąg południowej obwodnicy Warszawy. Ta inwestycja dostanie pieniądze zarezerwowane dotąd na ekspresówkę S3, która kończyłaby się w polu przy granicy z Czechami.

Wicepremier Elżbieta Bieńkowska zaczyna porządkować plany drogowe pozostawione przez byłego ministra transportu Sławomira Nowaka. We wtorek rząd ma zmienić zatwierdzoną w czerwcu listę inwestycji drogowych, które można rozpocząć jeszcze w tym roku. Na zmienionej liście znajduje się budową 18,5 km drogi ekspresowej S2 od węzła Puławska do ul. Lubelskiej, czyli dalszy ciąg otwartej jesienią południowej obwodnicy Warszawy. Otwarty już odcinek S2 zaczyna się przy skrzyżowaniu z autostradą A2 w Konotopie i urywa przy ul. Puławskiej.

Ciąg dalszy tej drogi, który pozwoli przekształcić S2 w prawdziwą południową obwodnicę stolicy, ma być zbudowany w latach 2015-19. Ale wtorkowa decyzja rządu pozwoli już w najbliższym czasie - być może przed sylwestrem - ogłosić przetarg na tę inwestycję, szacowaną na 6 mld 741,2 tys. zł.

Te pieniądze zapewniła głównie rezygnacja z budowy przed 2017 r. drogi ekspresowej S3 od Legnicy do Lubawki na granicy z Czechami. Ta droga o długości niespełna 70 km miała kosztować aż 4,02 mld zł, bo jej trasę wytyczono w bardzo trudnym górskim terenie, planując po drodze wydrążenie najdłuższego w Polsce tunelu w skale.

Ale przede wszystkim ekspresówka do Lubawki mogła się po prostu urywać w górach. Jak pisała "Gazeta", do 2018 r. czeska agencja autostradowa nie planuje budowy swojego odcinka drogi ekspresowej, który ma stanowić ciąg dalszy naszej S3. W efekcie Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad mogłaby wydać mnóstwo pieniędzy na budowę drogi, na której ruch byłby znikomy.

Dlatego rząd postanowił przełożyć na później budowę S3 od Legnicy do granicy z Czechami i za ważniejszą uznał dokończenie południowej obwodnicy Warszawy, na której na pewno będzie panować wielki ruch.

Sama rezygnacja z budowy odcinka S3 nie zapewniła jednak całości pieniędzy potrzebnych na dokończenie południowej obwodnicy stolicy. Dlatego we wtorek rząd zwiększy wartości priorytetowych inwestycji drogowych o niemal 2 mld zł, przeznaczając te dodatkowe pieniądze właśnie na S2.

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,151 ... sowki.html
Awatar użytkownika
Majkel
 
Posty: 1378
Rejestracja: pt wrz 30, 2011 8:52 pm
Lokalizacja: okolice

poza tematem :)

Postautor: StaryBobrowiec » sob gru 14, 2013 7:10 am

Podoba mi się tekst wyborczej: s3 miała kosztować Aż 4 mld za 70 km, bo budowana w górach i najdłuższy tunel w skale. W zamian wybudują taniutką s2: 6 mld za 18 km :-D To ten tunel na Ursynowie to chyba w bazalcie...
StaryBobrowiec
 
Posty: 69
Rejestracja: śr lis 28, 2012 1:53 pm
Lokalizacja: Z Bobrowca

Obwodnica będzie, a co z wylotówkami? Ekspresowa S7 poczeka

Postautor: Majkel » sob gru 14, 2013 6:07 pm

Południowa obwodnica Warszawy wpisana do rządowego programu budowy dróg, a kierowcy pytają, co z trasą S7 do Gdańska i Krakowa. Dobre wieści są tylko dla wyjeżdżających w kierunku Lublina.

Rząd zapewnił właśnie pieniądze na dokończenie południowej obwodnicy Warszawy. Dzięki temu trasa, która teraz urywa się na ul. Puławskiej, do 2019 roku ma zostać przedłużona przez Ursynów, Wilanów i Wawer do wylotówki na Lublin. Wstępnie koszty budowy tego odcinka są szacowane na 6,7 mld zł.

- Przygotowujemy się do ogłoszenia w grudniu przetargu na budowę dalszego odcinka południowej obwodnicy - mówi Małgorzata Tarnowska, rzeczniczka mazowieckiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Trasa ma być otwierana w latach 2018-2019.

Wylotówki do Gdańska i Krakowa

Jak pisaliśmy, po dopisaniu południowej obwodnicy Warszawy do rządowego programu budowy dróg na lata 2011-2015, wykreślono z niego ponad 4 mld zł na trasę S3 na Dolnym śląsku - z Legnicy do granicy z Czechami. Po informacjach o tych roszadach odżyły nadzieje mieszkańców miejscowości położonych na północ i na południe od Warszawy - £omianek, Piaseczna czy Lesznowoli - którzy walczą o budowę nowych wylotówek. To droga ekspresowa S7 - w stronę Gdańska przez Płońsk i £omianki oraz do Krakowa przez Grójec. Te trasy znacznie usprawniłyby dojazd do Warszawy i wyjazd ze stolicy. We wrześniu premier Donald Tusk mówił, że pieniądze na południową obwodnicę zostaną wygospodarowane dzięki przełożeniu budowy obu tych wylotówek na lata po 2017 roku. - Skoro teraz pieniądze na obwodnicę Warszawy będą przesunięte z trasy S3 na Dolnym śląsku, to może jednak znajdą się także na szybką budowę tras S7 w stronę Grójca i Płońska - zastanawia się £ukasz Sarnecki z Piaseczna.

Trzeba szybko domknąć ring

W Ministerstwie Infrastruktury i Rozwoju usłyszeliśmy jednak, że na obie wylotówki trzeba będzie jeszcze poczekać. - Wprowadzenie do programu budowy dróg południowej obwodnicy od Puławskiej do trasy lubelskiej i usunięcie z niej trasy S3 to dwie osobne sprawy - mówi rzecznik resortu Piotr Popa. Twierdzi, że z budową drogi na Dolnym śląsku trzeba czekać, bo jej przedłużenia w najbliższych latach nie przewidują Czesi. Z kolei w przypadku południowej obwodnicy Warszawy chodzi o szybkie domknięcie drogowego ringu wokół stolicy. - W związku z tym będzie przesunięta w czasie budowa dwóch odcinków drogi S7 z Płońska przez Czosnów do Warszawy i z Warszawy do Grójca. Zgodnie z deklaracją premiera Donalda Tuska złożoną na konferencji 26 września, decyzja o realizacji tych odcinków zostanie podjęta w 2017 roku - dodaje Piotr Popa. Prace przy obu wylotówkach będzie można zacząć, jeśli pojawią się oszczędności na innych przetargach.

Ekspresówką do Lublina za 5 lat

Premier Tusk zapowiadał też pod koniec września, że do 2019 roku powinna być ukończona wschodnia obwodnica Warszawy przez Wesołą. Przygotowania do jej budowy są gorzej zaawansowane, dlatego do rządowego programu budowy dróg ma być wpisana później.

Są za to dobre wiadomości dla jeżdżących ze stolicy do Lublina. Do 2019 roku ma być wytyczona w całości trasa ekspresowa S17. Ogłoszono już przetargi na niemal wszystkie odcinki między Warszawą a Kurowem, gdzie zaczyna się istniejąca ekspresówka przed Lublinem. Powstaną wreszcie m.in. obwodnice Ryk i Kołbieli, gdzie teraz tworzą się ogromne korki przed rondem na skrzyżowaniu z drogą nr 50. Trzeba jeszcze będzie poszukać wykonawcy fragmentu S17 między Zakrętem za Starą Miłosną, gdzie rozwidlają się trasy na Siedlce i Lublin, a planowanym węzłem Lubelska, gdzie ma się kończyć południowa obwodnica Warszawy.

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... wa_S7.html
Awatar użytkownika
Majkel
 
Posty: 1378
Rejestracja: pt wrz 30, 2011 8:52 pm
Lokalizacja: okolice

Ruszył przetarg na budowę ostatniego odcinka Południowej Obw

Postautor: Majkel » śr gru 18, 2013 6:46 pm

Obrazek

Ruszył przetarg na budowę ostatniego odcinka Południowej Obwodnicy Warszawy

Mazowiecki oddział GDDKiA ogłosił przetarg na projekt i budowę kolejnego – ok. 18,5 km fragmentu Południowej Obwodnicy Warszawy, czyli drogi S2 od węzła Puławska do węzła Lubelska.

Zadanie zostało podzielone na 3 odcinki realizacyjne: - odcinek A, długości ok. 4,6 km od w.Puławska do w.Przyczółkowa z budową tunelu pod Ursynowem - odcinek B, długości ok. 6,45 km od w. Przyczółkowa do w. Wał Miedzeszyński wraz z mostem przez rz. Wisłę - odcinek C, długości ok. 7,45 km od w. Wał Miedzeszyński do w. Lubelska z budową estakad nad Mazowieckim Parkiem Krajobrazowym Nowo powstający odcinek jest brakującym ogniwem warszawskiego ringu. Połączy autostradę A2 z drogą ekspresową S17 w kierunku Lublina. Przetarg jest dwuetapowy. Pierwszy etap polega na sprawdzeniu złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu pod względem formalnym. Termin złożenia wniosków mija 28.02.2014r. Na tym etapie oceniane będzie doświadczenie i potencjał techniczny, kadrowy oraz zdolność ekonomiczna i finansowa wykonawcy. Chętni do realizacji inwestycji, w pierwszym etapie mogą złożyć wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na dowolną ilość zadań. Ofertę cenową mogą złożyć na realizację jednego z odcinków.

Wykonawcy, którzy zostaną zakwalifikowani do drugiego etapu (maksymalnie 20 wykonawców w postępowaniu w zakresie każdego zadania) otrzymają zaproszenie do złożenia oferty, gdzie kryterium oceny ofert będzie nie tylko cena ale również okres gwarancji. Na jesieni tego roku oddane do ruchu zostało 20 kilometrów POW od węzła Konotopa do węzła Puławska wraz z połączeniem z węzłem Marynarska. Inwestycja kosztowała 4,04 mld zł (wraz z dokumentacją, wykupem gruntów, budową i nadzorem nad realizacją prac). W ramach inwestycji przewidziana jest m.in. budowa: - drogi ekspresowej posiadającej 2 jezdnie po 3 pasy ruchu - tunelu pod Ursynowem - mostu przez Wisłę - estakad nad Mazowieckim Parkiem - 4 węzłów „Ursynów”, „Przyczółkowa”, „Wał Miedzeszyński”, „Patriotów” oraz docelowo przewidziano dodatkowy węzeł „Czerniakowska Bis”, który usytuowany będzie na odcinku pomiędzy węzłami „Przyczółkowa” i „Wał Miedzeszyński”. - urządzeń ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Realizacja planowana jest na lata 2015-2019. http://www.gddkia.gov.pl/pl/a/13817/Rus ... y-Warszawy
Awatar użytkownika
Majkel
 
Posty: 1378
Rejestracja: pt wrz 30, 2011 8:52 pm
Lokalizacja: okolice

Postautor: Marcin KANIA » pn lut 03, 2014 10:28 am

Budowa południowego wylotu z Warszawy drogi ekspresowej S7 na odcinku w. Lotnisko - obwodnica Grójca - węzeł Zamienie (aktualna koncepcja programowa)

http://www.dawidybankowe.pl/pdf/S7/2014 ... enie_m.pdf

http://www.dawidybankowe.pl/pdf/S7/2014 ... enie_m.pdf

Pozdrawiam
Marcin Kania
Dążę do wyznaczonego celu...

Radny Gminy Lesznowola Powiat Piaseczyński Mysiadło

Obrazek
Awatar użytkownika
Marcin KANIA
 
Posty: 1687
Rejestracja: pt mar 02, 2007 5:30 pm
Lokalizacja: Mysiadło/Gmina Lesznowola

Postautor: argrabi » pn lut 03, 2014 10:47 am

Jak komuś to potrzebne, to pełne kompendium materiałów "drogowych" można znaleźć na stronach SISKOM-u..
Np. dla wirtualnej trasy S-7 na południe od Warszawy tutaj
Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą
Awatar użytkownika
argrabi
 
Posty: 920
Rejestracja: wt paź 25, 2011 7:28 am
Lokalizacja: Piachowo

Postautor: anuleksa » wt lut 04, 2014 12:10 pm

Ze strony gm. Piaseczno (lekko zjechać w dół):

Budowa drogi S7 od Południowej Obwodnicy Warszawy do Obwodnicy Grójca.
Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami przebiegu drogi ekspresowej S7 na terenie Gminy Piaseczno. Pierwszy plik zawiera ilustrację poglądową przebiegu trasy a kolejne pliki prezentują szczegóły konkretnych miejsc.
Ze względu na wielkość plików przed otwarciem konkretnych plansz zalecamy zapisanie ich na dysku komputera.

http://piaseczno.eu/index.php?mnu=316
Awatar użytkownika
anuleksa
 
Posty: 1322
Rejestracja: ndz mar 20, 2011 11:45 pm
Lokalizacja: Piaseczno

PoprzedniaNastępna

Wróć do Sprawy ogólne powiatu piaseczyńskiego

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości