Strona 14 z 17

Staż w administracji publicznej drogą do zatrudnienia

Post: ndz kwie 17, 2016 6:57 pm
autor: Redakcja
Obrazek

Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego prowadzi do końca kwietnia 2016 r. rekrutację do projektu pn.: Staż w administracji publicznej drogą do zatrudnienia na otwartym rynku pracy
http://www.powiat-piaseczynski.info/pia ... o-projektu

PRACA w Komendzie Powiatowej Policji w Piasecznie

Post: śr maja 11, 2016 7:17 pm
autor: Redakcja
Poszukujemy kandydata/ki na stanowisko osoby odpowiedzialnej za utrzymanie czystości na terenie Komendy Powiatowej Policji. Dokumenty należy przesyłać do dnia 18 maja br. na adres Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3 05- 500 Piaseczno

KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W PIASECZNIE
poszukuje 1 kandydata /ki/ na stanowisko
SPRZĄTACZKA
w pełnym wymiarze czasu pracy
DO KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W PIASECZNIE


Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
sprzątanie wszystkich pomieszczeń w budynku Komendy oraz zewnętrznych i wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i tarasów;
kompleksowe sprzątanie pomieszczeń dla osób zatrzymanych (PDOZ) wraz z jego wyposażeniem (zgodnie z wymaganym stanem sanitarnym) w tym sprzątanie po dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji aresztów;
sprzątanie sanitariatów wraz z wyposażeniem;
czyszczenie widny oraz platformy dla osób niepełnosprawnych;
mycie wyposażenia pokoi socjalnych (lodówka, kuchnie mikrofalowe itp.);
mycie okien w zależności od potrzeb;
czyszczenie dywanów/wykładzin, tapicerek (krzesła, fotele);
opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worków oraz wynoszenie ich do kontenerów na zewnątrz;
usuwanie innych miejscowych zabrudzeń;
czyszczenie urządzeń biurowych wraz z ich konserwacją;
dbanie o powierzone mienie i prawidłowe jego eksploatowanie;
dbanie o rośliny ustawione w pomieszczeniach Komendy;
zgłaszanie wszelkiego rodzaju braków, usterek, uszkodzeń zauważonych w sprzątanych pomieszczeniach;
przestrzeganie ustalonych zasad organizacji i dyscypliny pracy na terenie Komendy.

Wymagania niezbędne:
wykształcenie podstawowe;
umiejętność organizacji pracy własnej;
odpowiedzialność;
rzetelność;
sumienność;
dyskrecja

Wymagania dodatkowe:
wykształcenie zawodowe;
staż pracy - 6 miesięcy na podobnym stanowisku;
komunikatywność

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny;
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
świadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
kopie dokumentów potwierdzających posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
kopia dowodu osobistego.

Inne dokumenty i oświadczenia:
kopie dokumentów potwierdzających posiadanie 6 miesięcy stażu pracy o podobnym charakterze (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.).

Dokumenty należy przesłać do dnia 18.05.2016 roku na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno
http://kpppiaseczno.policja.waw.pl/pp1/ ... pracy.html

Bezpłatne szkolenia dofinansowane z UE oraz płatny staż

Post: śr cze 29, 2016 7:29 pm
autor: Redakcja

Badanie lokalnego rynku pracy

Post: śr lip 13, 2016 10:56 am
autor: Redakcja
Obrazek

Starostwo Powiatowe w Piasecznie pisze:Do końca września na terenie powiatu piaseczyńskiego prowadzone jest badanie lokalnego rynku pracy w kontekście powołania Centrum Przedsiębiorczości w Powiecie Piaseczyńskim. Realizatorem badania jest konsorcjum firm DM Soft oraz Biostat z Rybnika. Przeprowadzone na zlecenie Powiatowego Urzędu Pracy badanie ma charakter poufny, a uzyskane informacje zostaną wykorzystane wyłącznie do celów badawczych. Dziękujemy Przedsiębiorcom za poświęcony czas!

PRACA oferta pracy w Piasecznie

Post: śr lip 27, 2016 4:51 pm
autor: Centrum Medyczne CMP

Refundacja kosztów zatrudnienia przez PUP Piaseczno

Post: pt lip 29, 2016 12:17 pm
autor: Redakcja

PRACA W GÓRZE KALWARII

Post: pn sie 15, 2016 1:06 pm
autor: Redakcja
Obrazek

Gminna Biblioteka Publiczna w Górze Kalwarii zatrudni osobę do Centrum Informacji Kulturalnej i Turystycznej na stanowisku młodszego bibliotekarza.

Wymagania:

 Wykształcenie co najmniej pomaturalne/ policealne
 Biegła obsługa komputera
 Wysoka kultura osobista i komunikatywność
 Pomysłowość i wysoka samodzielność

Mile widziane będą:
 Znajomość angielskiego
 Doświadczenie w branży turystycznej
 Gotowość do oprowadzania wycieczek po Górze Kalwarii i okolicach

Przybliżony zakres obowiązków:
 Zamawianie ulotek informacyjnych, map, folderów, gadżetów, pamiątek
 Prowadzenie punktu informacji turystycznej (informowanie turystów, sprzedaż materiałów promocyjnych, map, folderów)
 Współpraca z lokalnymi przedsiębiorcami z branży turystycznej, stowarzyszeniami, instytucjami kultury

Oferujemy:
 Umowę o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia na pełen etat
 Pełny wymiar czasu pracy
 Elastyczny czas pracy (w sezonie turystycznym praca w weekendy)
 Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego, kwalifikacji i zaangażowania
 Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji

Wymagane dokumenty:
 Życiorys (CV) z oświadczeniem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”
 Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe
 Mile widziane referencje

Czekamy na Państwa zgłoszenia do 31 sierpnia 2016 roku.

Aplikację należy przesłać pocztą elektroniczną na adres bibliotekagk@poczta.fm lub przynieść osobiście. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem te. 505 688 099.

Skontaktujemy się z wybranymi osobami. Wysłanych ofert nie zwracamy.
Centrum Informacji Kulturalnej i Turystycznej w Górze Kalwarii

Wsparcie osób niepełnosprawnych na rynku pracy

Post: pt sie 19, 2016 1:03 pm
autor: Redakcja
Obrazek

Fundacja Aktywnej Rehabilitacji FAR zaprasza osoby niepełnosprawne w stopniu znacznym oraz umiarkowanym do udziału w projekcie pn.: wsparcie osób niepełnosprawnych na rynku pracy
http://www.powiat-piaseczynski.info/pia ... ynku-pracy

Oferty pracy w Media Markt Piaseczno

Post: wt sie 23, 2016 6:44 pm
autor: Redakcja
Obrazek

Market sieci Media Markt powstanie już pod koniec 2016 roku w Piasecznie (przy skrzyżowaniu ulic Okulickiego i Elektronicznej) viewtopic.php?f=4&t=12281

Obecnie trwa rekrutacja na stanowiska doradców fachowych i pracowników działu obsługi do sklepu w Piasecznie:
http://praca.mediamarkt.pl/oferty_pracy ... markt.html
1. Pracownik Punktu Obsługi Klienta i Kas http://skk.erecruiter.pl//Offer.aspx?oi ... 869d710700
2. DORADCA KLIENTA/SPRZEDAWCA http://skk.erecruiter.pl//Offer.aspx?oi ... 869d710700

Straszy Referent w wydziale prewencji Komendy Powiatowej

Post: czw wrz 01, 2016 9:16 pm
autor: Redakcja
Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie poszukuje kandydata /ki/ w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisko Straszy Referent w wydziale prewencji Komendy Powiatowej w Piasecznie.

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

aktualizacja dokumentacji alarmowej KPP w Piasecznie w celu utrzymania gotowości alarmowej funkcjonariuszy i pracowników Policji,
współpraca z Wojskowymi Komendami Uzupełnień w celu zabezpieczenia potrzeb mobilizacyjnego uzupełnienia rezerwami osobowymi KPP w Piasecznie podlegających militaryzacji oraz reklamowaniu funkcjonariuszy z obowiązku czynnej służby wojskowej,
realizacja zadań w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego obiektów (sprzęt ppoż., instalacja sygnalizacji alarmu pożarowego), przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie ochrony ppoż., opracowywanie i uaktualnianie instrukcji bezpieczeństwa ppoż., opracowywanie i uaktualnianie regulaminu ochrony ppoż., prowadzenie działalności propagandowej w zakresie ochrony ppoż. oraz szkoleń wstępnych dla pracowników nowo przyjętych do pracy/służby,
współpraca z komórkami organizacyjnymi zajmującymi się Zarządzaniem Kryzysowym, sprawami obronnymi w Urzędach Gmin i Powiatu w celu planowania, uzgadniania, współdziałania w zakresie użycia sił i środków,
zajmowanie się planowaniem ochronnym obiektów KPP w Piasecznie w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób w nich przebywających,
zajmowanie się planowaniem działań KPP w warunkach katastrof i awarii technicznych oraz innych katastrof w celu przygotowania zbioru dokumentów określających zadania, obowiązki i organizację działań struktur organizacyjnych Komedy,
zajmowanie się planowaniem działań KPP w warunkach zewnętrznego zagrożenia państwa oraz wojny w celu przygotowania zbioru dokumentów określających zadania, obowiązki i organizację działań struktur organizacyjnych Komedy,
wprowadzanie danych do systemów informatycznych SWOP i SESPol.


Wymagania niezbędne:
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
umiejętność interpretacji przepisów
umiejętność pracy w zespole
umiejętność organizacji pracy własnej
komunikatywność
odpowiedzialność
operatywność
zdolność analitycznego myślenia
posiadanie obywatelstwa polskiego
korzystanie z pełni praw publicznych
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe


Wymagania dodatkowe:
wykształcenie: wyższe lub tytuł zawodowy technik pożarnictwa
doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze mobilizacyjno-obronnym i alarmowym lub ppoż.
znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji
umiejętność działania w sytuacjach stresowych
umiejętność działania pod presją czasu
egzekwowanie przepisów
analizy i wnioskowania
prawo jazdy kat. B
szkolenie instruktorów ochrony przeciwpożarowej
uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "tajne"


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
życiorys/CV i list motywacyjny
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
kopia dokumentu potwierdzająca ukończenie szkolenia instruktorów ochrony ppoż.
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”


Terminy i miejsce składania dokumentów:
dokumenty należy złożyć do: 12 września 2016 r.
decyduje data: wpływu oferty do urzędu
miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno


Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”. Aplikacje nie kompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu). Dokumenty w tym oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru.

Techniki i metody selekcji wykorzystywane w naborze:
- weryfikacja formalna ofert
- sprawdzian wiedzy/ umiejętności w przypadku dużej ilości ofert
- rozmowa kwalifikacyjna (obligatoryjnie).

Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjne zniszczone.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu: (22) 60-45-288.
http://kpppiaseczno.policja.waw.pl/pp1/ ... wnika.html

Poszukiwany Instruktor Upowszechniania Kultury w Runowie

Post: czw wrz 22, 2016 10:38 am
autor: Redakcja
Centrum Kultury w Piasecznie poszukuje osoby na stanowisko: Instruktor Upowszechniania Kultury

Nr ref: CK/11/KA/2016
Miejsce pracy: Klub Kultury w Runowie, ul. Dobra 63
Przewidywany termin zatrudnienia: 24.10.2016r.
Wymiar etatu: 3/4

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- koordynowanie pracy klubu,
- koordynowanie pracy klubu,
- organizowanie i prowadzenie zajęć edukacyjnych dla dzieci i młodzieży,
- organizowanie imprez kulturalnych, rozrywkowych i rekreacyjnych dla dzieci i młodzieży,
- organizowanie programów artystycznych, przygotowywanie spotkań okolicznościowych.

Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia:
wyższego specjalistycznego i trzech lat doświadczenia zawodowego
lub
wyższego zawodowego - animacja kultury lub pedagogika i czterech lat doświadczenia zawodowego,
- kwalifikacji pedagogicznych,
- doświadczenia w pracy z dziećmi i młodzieżą,
- doświadczenia w prowadzeniu zajęć edukacyjnych np. plastycznych,
- komunikatywności,
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej.

Osoby zainteresowane prosimy o nadsyłanie aplikacji (CV + list motywacyjny) do dnia 07.10.2016r. wraz z załączoną klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm." na adres e-mailowy: malgorzata.dudek@kulturalni.pl lub złożenie dokumentów w zaklejonej kopercie z oznaczeniem numeru referencyjnego ogłoszenia w sekretariacie Przystanku Kultura przy Pl. Piłsudskiego 9 w Piasecznie.

W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny: Zdzisława Stenrzycka – 517 852 983; Małgorzata Dudek-Kowalczyk – 502 715 230 W tytule e-maila prosimy podać numer referencyjny ogłoszenia.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
http://www.kulturalni.pl/oferty-pracy/4 ... tury-runow

Pracownik biurowy oferta pracy z terenu Piaseczna

Post: pt paź 07, 2016 12:06 pm
autor: Redakcja
Oferty pracy w PWiK Piaseczno
Pracownik biurowy


Opis stanowiska:
•Zarządzanie bieżącą dokumentacją w oparciu o obowiązujące procedury;
•Wykonywanie bieżących zadań administracyjnych w zależności od potrzeb działu;
•Przygotowywanie projektów umów i pism;
•Dbałość o dobry wizerunek firmy w ramach rzetelnej i zaangażowanej współpracy z działem.

Wymagania:
•Wykształcenie wyższe;
•Staż pracy minimum 5 lat;
•Bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
•Niekaralność, tj. osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
•Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

Wymagania dodatkowe:
•Umiejętność ustalania priorytetów oraz pracy z wieloma projektami;
•Bardzo dobre zdolności komunikacyjne oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
•Dyspozycyjność.

Więcej informacji znajdziecie Państwu w poniższym linku:
http://www.pwikpiaseczno.pl/praca.html

Centrum Kultury poszukuje Specjalisty ds. kadr

Post: czw gru 15, 2016 11:18 am
autor: Redakcja
Centrum Kultury w Piasecznie poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista ds. kadr

Nr ref: CK/13/KA/2016
Miejsce pracy: Centrum Kultury w Piasecznie, ul. Kościuszki 49
Przewidywany termin zatrudnienia: 04.01.2016r.
Wymiar etatu: 1 etat (umowa o pracę na zastępstwo)
Czas pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Centrum Kultury w Piasecznie: prowadzenie procesu rekrutacji nowych pracowników, załatwianie spraw związanych z angażowaniem, zwalnianiem, wystawianiem świadectw pracy, przeszeregowaniem, nagradzaniem, karaniem, urlopami, wyjazdami służbowymi, badaniami lekarskimi pracowników itp.
Prowadzenie akt osobowych pracowników,
Sprawdzanie raz do roku, czy wszyscy pracownicy posiadają aktualne zakresy czynności oraz dokonywanie w nich zmian przy udziale kierowników poszczególnych działów,
Sprawdzanie, czy wszyscy kierownicy, upoważnienie do podejmowanie bieżących decyzji związanych z dysponowaniem środkami finansowymi lub majątkowymi, zamawianiem materiałów, towarów i usług, mają to upoważnienie wpisane do zakresu czynności lub jest ono określone na piśmie
Prowadzenie statystyki i sprawozdawczości dotyczącej spraw pracowniczych i zatrudnienia.
Prowadzenie spraw związanych z dodatkowym ubezpieczeniem pracowników,
Przygotowywanie dokumentów do comiesięcznego naliczania płac podwykonawców współpracujących w oparciu o umowy cywilno-prawne i dla wskazanych pracowników oraz przekazywanie do księgowości do 21 dnia każdego miesiąca,
Przygotowywanie i realizacja rocznego planu szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników oraz dokumentowanie ich jakości i efektywności
Sporządzanie prawidłowych pod względem merytorycznym umów o dzieło i zleceń oraz umów o współpracy dla zadań zleconych przez Centrum Kultury w Piasecznie,
Prowadzenie spraw socjalno-bytowych pracowników, w szczególności realizując roczne plany ZFŚS,
Zaopatrywanie pracowników w przysługującą im odzież ochronną,
Prowadzenie kartoteki ilościowej i wartościowej odzieży ochronnej,
Organizowanie szkoleń dla pracowników z zakresu BHP i p.poż.,
Prowadzenie archiwum i rejestru dokumentów w archiwum,
Obsługa programu Płatnik w zakresie rejestrowania i wyrejestrowywania pracowników.

Od kandydatów oczekujemy:
Wykształcenia wyższego specjalistycznego (magisterskiego) i min. 2 letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku lub wyższego zawodowego (licencjackie) i min. 3 letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
lub średniego zawodowego i min. 4 letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku.
Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
Praktycznej znajomości zagadnień z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
Znajomości programu Płatnik,
Znajomości pakietu Ms Office,
Dyspozycyjności, odpowiedzialności i umiejętności współżycia społecznego w pracy,
Niekaralności.

Osoby zainteresowane prosimy o nadsyłanie aplikacji (CV ze zdjęciem, list motywacyjny)do dnia 27.12.2016r. wraz z załączoną klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm." na adres e-mailowy: biuro@kulturalni.pl lub złożenie dokumentów w zaklejonej kopercie z oznaczeniem numeru referencyjnego ogłoszenia w sekretariacie Przystanku Kultura przy Pl. Piłsudskiego 9 w Piasecznie.

W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny:
Sylwia Nader – specjalista ds. płac – (22) 7567600 wewn. 22

W tytule e-maila prosimy podać numer referencyjny ogłoszenia.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
http://kulturalni.pl/oferty-pracy/524-c ... ta-ds-kadr

Poszukiwana Kelnerka do pracy w La Nostra

Post: wt sty 03, 2017 10:59 pm
autor: La Nostra Pizza
Obrazek

Poszukujemy kelnerki do pracy w naszym lokalu od poniedziałku do piątku. Osoby zainteresowane ofertą pracy, zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami: http://lanostrapizza.pl/2017/01/03/poszukiwana-kelnerka/

Refundacja części kosztów poniesionych na wynagrodzenia

Post: pn sty 09, 2017 11:15 pm
autor: Redakcja
Pracodawcy, którzy planują zatrudnić pracownika do 30 roku życia mogą skorzystać z nowej formy wsparcia oferowanej przez Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie - "Refundacji części kosztów poniesionych na wynagrodzenie, nagrody oraz składki na ubezpieczenie społeczne, skierowanego bezrobotnego do 30 roku życia”.

Termin składania dokumentów: od 02.01.2017 r. do wyczerpania środków.

Wszelkie informacje są dostępne na stronie: www.puppiaseczno.com w zakładce dla pracodawców i przedsiębiorców lub pod numerem tel. (22) 737-62-14 pokój nr 11.

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie