PRACA oferty pracy z terenu powiatu piaseczyńskiego i okolic

W tej części forum umieszczajcie informacje dotyczące ogólnych spraw całego powiatu piaseczyńskiego. Jeżeli temat jest zbyt ogólny, aby opisać go na podforach poszczególnych gmin, to umieść go tutaj.

Moderator: GTW

Praca dla Referenta ds. organizacji zajęć

Postautor: Redakcja » czw sty 26, 2017 8:38 pm

Obrazek

Centrum Kultury w Piasecznie poszukuje osoby na stanowisko Referenta ds. organizacji zajęć
Nr ref: CK/1/KA/2017
Miejsce pracy: Przystanek Kultura Pl. Piłsudskiego 9, Piaseczno
Przewidywany termin zatrudnienia: połowa lutego 2017r.
Praca w wymiarze ½ etatu

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
Wsparcie organizacyjne zajęć, warsztatów i imprez odbywających się w budynku Przystanku Kultura oraz na Piłsudskiego;
organizacja zapisów na zajęcia, w tym administracja elektronicznego systemu zapisów;
bieżąca obsługa interesantów Przystanku Kultura (udzielania informacji dotyczących zajęć);
stała współpraca z instruktorami prowadzącymi zajęcia;
ustalenie grafików zajęć pracowni;
opracowywanie regulaminów zajęć pracowni;
Wsparcie administracyjne Kierownika Przystanku Kultura;

Od kandydatów oczekujemy:
Wykształcenie: średnie
doświadczenie: przynajmniej 1 rok pracy na podobnym stanowisku
znajomość jęz. angielskiego w stopniu komunikatywnym
obsługa komputera
komunikatywności
umiejętność organizacji pracy

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie aplikacji (CV ze zdjęciem + list motywacyjny) do dnia 09.02.2017r. z załączoną klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez Centrum Kultury w Piasecznie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm." na adres Centrum Kultury w Piasecznie ul. Dworcowa 9 – Dział Kadr z dopiskiem „Rekrutacja nr CK/1/KA/2017, bądź na adres e-mail: ada.majewska@kulturalni.pl. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny: Adriana Majewska 50271523. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. http://www.kulturalni.pl/oferty-pracy/5 ... acji-zajec
Awatar użytkownika
Redakcja
Site Admin
 
Posty: 11350
Rejestracja: śr gru 22, 2010 2:28 pm
Lokalizacja: Powiat piaseczyński

PRACA koordynator ds. rozliczeń / kierownik recepcji

Postautor: Centrum Medyczne CMP » pn sty 30, 2017 3:51 pm

Centrum Medyczne CMP poszukuje koordynatora ds. rozliczeń i statystyki medycznej oraz kierownika recepcji!

Szanowni Państwo, sieć przychodni Centrum Medycznego CMP, które posiada 10 oddziałów mieszczących się na terenie Warszawy i Piaseczna poszukuje osób do pracy w CMP Piaseczno na stanowiska:

Koordynator Działu Rozliczeń i Statystyki Medycznej

Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało:
1. Bieżąca kontrola rozliczeń finansowych
2. Kontrola rozliczeń miesięcznych przygotowanych przez Dział Rozliczeń i Statystyki Medycznej (w tym przygotowanie dokumentów do księgowości)
3. Analizy finansowe celowane:
Lekarze
Pozostały personel
Sprzęt
Sprzedaż
Polityka zakupowa
4. Analiza kontraktów (rentowność)
5. Analiza rentowności
Pojedynczych lekarzy
Usług lekarskich wg specjalności
Usług związanych z zakupem i wykorzystaniem sprzętu medycznego
Inne zlecone przez zarząd
Analiza potrzeb lekarskich w placówkach medycznych
Analiza potrzeb personelu medycznego w stosunku do populacji NFZ
6. Windykacja należności
7. Kontrola bieżących rozliczeń kontraktów i personelu medycznego, kasowych
8. Raportowanie do zarządu wraz z wnioskami

Wymagania:
Doświadczenie w dziale rozliczeń podobnej firmy
Znajomość rozliczeń z NFZ (zarówno POZ jak i AOS)
Znajomość excella
Umiejętności organizacyjne
Umiejętności analityczne


Kierownik Recepcji

Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało:
Organizacja pracy recepcji (tworzenie grafiku pracy, planowanie urlopów, organizowanie zastępstw)
Rekrutacja i szkolenie nowych pracowników recepcji
Szkolenie dotychczasowych pracowników recepcji.
Rozwiązywanie sytuacji trudnych i konfliktowych.
Rozpatrywanie i reagowanie na skargi i reklamacje zgłaszane przez klientów CMP (we współpracy ze specjalistą Działu Obsługi Klienta, Zarządem oraz Działem Sprzedaży)
Dbałość o porządek w miejscu pracy, w szczególności zaś dbałość o kartotekę pacjentów.
Ocena pracy działu recepcji (coaching, indywidualna ocena pracy każdego z pracowników, przeprowadzanie egzaminów z wiedzy dotyczącej usług świadczonych w CMP, promocji bądź nowości) – sporządzanie raportów z tego zakresu

Wymagania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Dyspozycyjność
Kultura osobista
Umiejętność zarządzania ludźmi

CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych proszę kierować na adres: marzena.marcinak@cmp.med.pl

Zastrzegamy możliwość kontaktu z wybranymi osobami
http://cmp.med.pl/pl/aktualnosci/3542-c ... a-recepcji
Centrum Medyczne CMP Piaseczno

ul. Puławska 49,
05-500 Piaseczno
tel. (022) 737 50 50
piaseczno@cmp.med.pl
www.cmp.med.pl
www.facebook.com/CentrumMedyczneCMP
Awatar użytkownika
Centrum Medyczne CMP
 
Posty: 110
Rejestracja: pn sty 26, 2009 7:08 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Inspektor w zespole informatyki wydziału wspomagającego

Postautor: Redakcja » wt mar 28, 2017 7:25 pm

Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie poszukuje kandydata/ki w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisku starszego inspektora w zespole informatyki wydziału wspomagającego.

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- nadzór nad prawidłową obsługą informatyczną, łącznościową oraz wprowadzaniem danych do KSIP,
- zapewnienie sprawności działania oraz nadzór nad prawidłowym eksploatowaniem urządzeń
i systemów łączności, informatyki, technik multimedialnych oraz rejestratorów rozmów w jednostce oraz jednostkach podległych,
- udzieleniu wsparcia bieżącego teleinformatycznego i technicznego użytkowników końcowych systemów teleinformatycznych,
- rozwiązywanie na bieżąco problemów użytkowników końcowych systemów oraz podejmowanie działań naprawczych, serwisowych sprzętu i urządzeń łączności i informatyki w granicach możliwości technicznych,
- wykonywanie, zabezpieczanie i archiwizacja kopii rejestrowanych rozmów,
- wykonywanie zadań lokalnego administratora technicznego systemów teleinformatycznych,
- zapewnienie ochrony informacji niejawnych w systemach i sieciach teleinformatycznych jednostki,
- utrzymanie porządku w pomieszczeniach technicznych teleinformatyki jednostki,
- nadzór i kontrola sprawności systemów klimatyzacji i zasilania serwerowni, monitoringu wizyjnego ochrony obiektów PDOZ i kontroli dostępu,
- wdrażanie nowych aplikacji zapewniających informatyczne wsparcie wykonywanych zadań KPP
w Piasecznie,
- nadzór nad prowadzeniem ewidencji sprzętu i wyposażenia w zakresie łączności i informatyki,
- nadzór nad procesem wybrakowania sprzętu łączności i informatyki,
- zapewnienie materiałów eksploatacyjnych do użytkowego sprzętu informatyki,
- nadzór nad nadawaniem i weryfikacją uprawnień,
- prowadzenie postępowań szkodowych w zakresie sprzętu łączności i informatyki,
- wprowadzanie danych (formularzy, kart, orzeczeń, decyzji, wyroków, postanowień), rejestracja
w systemie KSIP oraz sprawdzanie i udzielanie informacji w oparciu o policyjne i poza policyjne bazy danych,
- weryfikowanie rejestracji wprowadzanych do KSIP, danych na formularzach o przestępstwie, przestępcach, wykroczeniach itp.,
- sprawdzanie i udzielanie odpowiedzi na zapytania w oparciu o prowadzone zbiory i posiadane programy użytkowe KSIP, POBYT, rejestracja decyzji o zobowiązaniu do opuszczenia terytorium RP,
- typowanie zdarzeń podobnych, przestępstw i przestępcach do celów rozpoznania policyjnego oraz typowanie zdarzeń, dokumentów i pojazdów po niepełnych danych,
- nadzorowanie i realizacja zadań z zakresu archiwizacji dokumentów,
- utrzymanie i obsługiwanie sieci kablowo-przewodowej na potrzeby eksploatowanych systemów łączności
i informatyki,
- branie udziału w pracach wdrożeniowych nowych systemów oraz szkoleniach przeprowadzanych przez Wydział Teleinformatyki,
- nadzorowanie i współpraca z operatorami publicznymi, serwisami zewnętrznymi w zakresie prac wykonywanych na potrzeby systemów łączności, informatyki, zasilania i klimatyzacji,
- wykonywanie innych czynności w zakresie teleinformatyki i technik multimedialnych wynikających
z bieżących i zaistniałych okoliczności.


Wymagania konieczne:
wykształcenie średnie,
staż pracy 1 rok w administracji lub pracy biurowej,
umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
umiejętność wykorzystania systemów informatycznych,
umiejętność wykorzystania baz danych,
umiejętność obsługi poczty elektronicznej,
umiejętność interpretacji przepisów,
umiejętność pracy w zespole,
umiejętność organizacji pracy własnej,
kreatywność,
komunikatywność,
odpowiedzialność.

Wymagania pożądane:
wykształcenie wyższe informatyczne,
staż pracy 1 rok w obszarze informatyczno-łącznościowym oraz koordynacji zadań,
znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji,
umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
zdolności analitycznego myślenia,
poświadczenie bezpieczeństwa „poufne”.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny,
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
świadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
kopie dokumentów potwierdzających posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie
o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
kopia dowodu osobistego,
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.).


Inne dokumenty i oświadczenia:

kopie dokumentów potwierdzających posiadanie 1 roku stażu pracy w administracji lub pracy biurowej oraz 1 roku w obszarze informatyczno-łącznościowym i koordynacji zadań (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.).


Dokumenty należy przesłać do dnia 15.04.2017 r. na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno


Inne informacje:

Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”. Aplikacje nie kompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu). Dokumenty w tym oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjne zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu: (22) 60-45-288.

http://kpppiaseczno.policja.waw.pl/pp1/ ... atyka.html
Awatar użytkownika
Redakcja
Site Admin
 
Posty: 11350
Rejestracja: śr gru 22, 2010 2:28 pm
Lokalizacja: Powiat piaseczyński

Projekt dla bezrobotnych 30+ PUP Piaseczno

Postautor: Redakcja » sob kwie 08, 2017 7:34 pm

Awatar użytkownika
Redakcja
Site Admin
 
Posty: 11350
Rejestracja: śr gru 22, 2010 2:28 pm
Lokalizacja: Powiat piaseczyński

Praca dla maszynistów - poszukują 18 tysięcy chętnych

Postautor: Beata » sob kwie 22, 2017 1:45 pm

Obrazek

Szansa dla poszukujących ciekawej pracy - informuje Urząd Transportu Kolejowego. Obecnie w Polsce 16,5 tysiąca osób prowadzi pojazdy kolejowe, ale przez najbliższe 5 lat prawie 4,5 tys. maszynistów osiągnie wiek emerytalny. Szacuje się, że dwa lata potrzeba będzie 18 tysięcy maszynistów.

Przewoźnicy potrzebują maszynistów i ta tendencja utrzyma się przez kilka następnych lat. Oznacza to, że maszynistom bezrobocie raczej nie grozi. Dlatego warto się zastanowić nad wyborem właśnie tego zawodu.

Ciekawy zawód

- Warto zostać maszynistą. Nie dość, że to bardzo ciekawy zawód, to dochodzi argument czysto materialny - zarobki doświadczonych maszynistów przekraczają średnią pensję krajową. Do tego maszynista nadal cieszy się dużym prestiżem społecznym – mówi Ignacy Góra, Prezes Urzędu Transportu Kolejowego.

Na początku 2017 r., zgodnie z danymi przekazanymi przez przedsiębiorstwa kolejowe za pomocą aplikacji rejestr maszynistów, na stanowisku związanym z prowadzeniem pojazdu kolejowego pracowało ponad 16,5 tys. osób.
Zdecydowana większość posiadała uprawnienia maszynisty pojazdu trakcyjnego. W związku z niekorzystną strukturą demograficzną maszynistów Urząd Transportu Kolejowego spróbował określić zapotrzebowanie na maszynistów w najbliższym czasie. Zgodnie z informacjami dostarczonymi przez przewoźników w 2019 r. potrzebnych będzie 18 tys. maszynistów.
Na emeryturę

W 2016 r. ponad połowa maszynistów miała ponad 50 lat. W kolejnych latach możliwość przejścia na emeryturę uzyska ponad 700 osób rocznie. Najwięcej maszynistów - prawie 950 - będzie mogło odejść w 2020 r. W ciągu najbliższych 5 lat prawie 4,5 tys. maszynistów będzie mogło odejść z zawodu na emeryturą. Prawdopodobnie część z nich pozostanie w zawodzie ze względu na duże zapotrzebowanie.

Pracować będą mogli jedynie ci, którzy nadal będą spełniać wymagania zdrowotne. Jednak ich odejście z zawodu jest nieuniknione. Dlatego w najbliższych latach na rynku będzie gwałtowne zapotrzebowanie na nowych maszynistów. Szczególnie że przewoźnicy pasażerscy przewidują wzrost przewozów.

Zapotrzebowanie na maszynistów pociągów pasażerskich będzie zróżnicowane w zależności od polityki transportowej poszczególnych samorządów. Należy przewidywać, że największe będzie w rejonie dużych miast: Warszawy, Krakowa, Łodzi, Poznania, Wrocławia oraz Trójmiasta, gdzie systematycznemu zagęszczeniu ulega siatka połączeń miejskich i aglomeracyjnych. W przypadku pociągów towarowych maszyniści będą niezbędni do sprawnej obsługi rozwijających się portów (Gdańsk, Gdynia, Szczecin) i kopalń (węgla kamiennego, brunatnego, surowców skalnych, siarki, miedzi) znajdujących się głownie w południowej części Polski oraz największych centrów logistycznych leżących w pobliżu największych miast.

Jakie wymagania?

By zostać maszynistą, należy spełnić kilka wymagań. Pierwszy etap to zdobycie licencji maszynisty wydawanej przez Prezesa UTK. Do jej uzyskania trzeba odbyć szkolenie, zaliczyć pozytywnie badania lekarskie i psychologiczne oraz zdać egzamin w ośrodku szkolenia i egzaminowania maszynistów i kandydatów na maszynistów. Osoby, które np. ukończą technikum w zawodzie technik transportu kolejowego lub technik elektroenergetyk transportu szynowego, są zwolnione z obowiązku szkolenia i mogą eksternistycznie podejść do egzaminu.

Drugi etap to zdobycie świadectwa maszynisty. Kandydat na maszynistę powinien zatrudnić się u przewoźnika lub zarządcy infrastruktury. Zostanie wtedy skierowany na półtoraroczne szkolenie. Później potrzebne są kolejne badania lekarskie i zdanie egzaminu ze znajomości infrastruktury kolejowej i taboru.

Zdobycie uprawnień do kierowania pojazdem może ułatwić odpowiednia edukacja.
– Powoli odradza się szkolnictwo kolejowe w Polsce. Zachęcam wszystkich młodych ludzi, którzy chcieliby pracować na kolei, aby skorzystali z oferty techników z klasami kolejowymi i kontynuowali naukę na specjalnościach kolejowych uruchamianych na uczelniach wyższych – przekonuje Ignacy Góra, prezes UTK. W wielu technikach można zdobyć tytuł technika automatyka sterowania ruchem kolejowym, elektroenergetyka transportu szynowego lub dróg i mostów kolejowych. Pozwoli to na podjęcie pracy na stanowiskach bezpośrednio związanych z prowadzeniem i bezpieczeństwem ruchu kolejowego oraz z prowadzeniem określonych rodzajów pojazdów kolejowych. http://tvn24bis.pl/pieniadze,79/praca-d ... 33939.html
My kobiety jesteśmy aniołami, a gdy się nam podetnie skrzydła, lecimy dalej - na miotle:)
Awatar użytkownika
Beata
 
Posty: 1755
Rejestracja: śr lut 10, 2010 4:15 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Adiunkt muzealny w Centrum Kultury Piaseczno

Postautor: Beata » sob kwie 22, 2017 8:31 pm

Centrum Kultury w Piasecznie poszukuje osoby na stanowisko: Adiunkt muzealny
Nr ref: CK/3/KA/2017
Miejsce pracy: Muzeum Regionalne w Piasecznie ul. Piłsudskiego 10, 05-500 Piaseczno
Przewidywany termin zatrudnienia: początek maja 2017r.
Praca w wymiarze: pełen etat - umowa o prace na zastępstwo

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
Gromadzenie, ewidencjonowanie, przechowywanie, opracowywanie, zabezpieczanie i udostępnianie materiałów archiwalnych
Prowadzenie działalności edukacyjnej oraz kulturalno-oświatowej
Organizacja wystaw
Organizacja wydarzeń plenerowych
Obsługa ruchu turystycznego
Obsługa kasy - sprzedaż i rozliczanie biletów wstępu
Współpraca z organizacjami społecznymi

Od kandydatów oczekujemy:
Wykształcenie: wyższe specjalistyczne (historia, etnografia, historia sztuki)
doświadczenie: przynajmniej 2 lata pracy na podobnym stanowisku
znajomość jęz. angielskiego w stopniu komunikatywnym
praktyczna umiejętność obsługi programów biurowych (pakiet MS Office)
komunikatywność
kreatywność
doświadczenie w prowadzeniu zajęć edukacyjnych dla dzieci i młodzieży
samodzielność, dobra organizacja pracy
rzetelność, zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań i obowiązków
dyspozycyjność

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie aplikacji (CV ze zdjęciem + list motywacyjny) do dnia 03.05.2017r. z załączoną klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez Centrum Kultury w Piasecznie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm." na adres Centrum Kultury w Piasecznie ul. Dworcowa 9 – Dział Kadr z dopiskiem „Rekrutacja nr CK/3/KA/2017, bądź na adres e-mail: ada.majewska@kulturalni.pl.
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny Adriana Majewska 502 715 230.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
https://www.kulturalni.pl/oferty-pracy/ ... t-muzealny
My kobiety jesteśmy aniołami, a gdy się nam podetnie skrzydła, lecimy dalej - na miotle:)
Awatar użytkownika
Beata
 
Posty: 1755
Rejestracja: śr lut 10, 2010 4:15 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Poszukują kandydata na stanowisko starszego referenta

Postautor: Redakcja » wt maja 09, 2017 7:40 pm

Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: starszy referent (zastępstwo) do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej w Wydziale Ruchu Drogowego w Piasecznie.

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Piaseczno
ADRES:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno

WARUNKI PRACY
- Naturalne i sztuczne oświetlenie
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
- miejsce pracy, w którym realizowane są zadania usytuowane jest na drugim piętrze
- budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów
- na drugim piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarnohigienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych
- brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
- w budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy


ZAKRES ZADAŃ
Obsługa kancelaryjno-biurowa sekretariatu Wydziału Ruchu Drogowego, odbiór oraz nadawanie korespondencji zwykłej, poleconej, zapewnienie terminowej i prawidłowej wymiany korespondencji, prowadzenie ewidencji, rejestrów obiegu korespondencji, m.in. prowadzenie dziennika korespondencyjnego, dziennika podawczego,
prowadzenie rejestrów: ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego karty Mrd 5 oraz karty zdarzenia drogowego z kolizji i wypadków drogowych Pkr 2/2, rejestr stałej i czasowej organizacji ruchu drogowego, rejestr kart informacyjnych z organu orzekającego (Sąd Rejonowy), rejestr wyroków w imieniu RP wpływających do Wydziału Ruchu Drogowego, rejestr wniosków o sprawdzenie kwalifikacji lub cofnięciu uprawnień kierujących pojazdami. Współpraca z Zespołem Informatyki oraz archiwizacja kart po wprowadzeniu do systemu KSIP i SEWIK,
współpraca z firmami ubezpieczeniowymi w celu dostarczenia aktualnych informacji o szkodach dotyczących wypadków drogowych,
udzielanie informacji Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oddział w Grójcu w zakresie poprawy stanu bezpieczeństwa w ruchu drogowym (SEWIK),
rozliczanie protokołami zdawczo-odbiorczymi funkcjonariuszy i pracowników Policji Wydziału Ruchu Drogowego zwalniających się lub przenoszących się na inne stanowiska służbowe,
przedkładanie Naczelnikowi Wydziału Ruchu Drogowego wykazu spraw niezałatwionych raz na rok w uzasadnionych przypadkach raz na kwartał w celu nadzoru nad terminowym załatwieniem spraw przydzielonych,
przyjmowanie od pracowników i gromadzenie spraw ostatecznie załatwionych, sporządzanie spisów zawartości teczek, sporządzanie spisów akt przekazanych do składnicy akt oraz protokołów brakowania zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji,
redagowanie i wytwarzanie pism oraz dokumentacji na polecenie Naczelnika lub Zastępcy Naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
umiejętność obsługi komputera
umiejętność obsługi urządzeń biurowych
umiejętność pracy w zespole
umiejętność organizacji pracy własnej
komunikatywność
odpowiedzialność
samodzielność i rzetelność
posiadanie obywatelstwa polskiego
korzystanie z pełni praw publicznych
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE
doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze obsługi administracyjno-biurowej
znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji
znajomość obwiązujących przepisów i procedur
umiejętność podejmowania decyzji
umiejętność działania w sytuacjach stresowych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
Życiorys/CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego.


TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do 15 maja 2017 r.
Decyduje data wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno


INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa.
Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”. Aplikacje niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu). Dokumenty w tym oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru.

Techniki i metody selekcji wykorzystywane w naborze:
- weryfikacja formalna ofert
- sprawdzian wiedzy/ umiejętności w przypadku dużej ilości ofert
- rozmowa kwalifikacyjna (obligatoryjnie).

Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjne zniszczone.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu: (22) 60-45-288 http://kpppiaseczno.policja.waw.pl/pp1/ ... renta.html
Awatar użytkownika
Redakcja
Site Admin
 
Posty: 11350
Rejestracja: śr gru 22, 2010 2:28 pm
Lokalizacja: Powiat piaseczyński

Dotacje dla bezrobotnych w PUP Piaseczno

Postautor: Beata » pt maja 19, 2017 6:02 pm

Obrazek

Urząd Pracy w Piasecznie ogłosił nabór wniosków o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej dla osób w wieku 30 lat i powyżej. Osoby zainteresowane szczegółowymi informacjami zapraszam na priv pod numerem telefonu 603 819 929 lub 791 013 226 https://www.olx.pl/oferta/dotacje-dla-b ... lKmSs.html
My kobiety jesteśmy aniołami, a gdy się nam podetnie skrzydła, lecimy dalej - na miotle:)
Awatar użytkownika
Beata
 
Posty: 1755
Rejestracja: śr lut 10, 2010 4:15 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Inspektor w Wydziale Gospodarowania Mieniem

Postautor: Beata » pn maja 22, 2017 6:40 pm

Starostwo Powiatowe w Piasecznie poszukuje osoby na stanowisko Inspektora w Wydziale Gospodarowania Mieniem. Więcej informacji: http://bip.piaseczno.pl/public/?id=169463
Awatar użytkownika
Beata
 
Posty: 1755
Rejestracja: śr lut 10, 2010 4:15 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Wnioski o dofinansowania przy zakładaniu własnej działalnośc

Postautor: Redakcja » wt wrz 05, 2017 9:06 am

Obrazek

Jesteś osobą bezrobotną i chciałbyś założyć własną działalność gospodarczą? Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Od 4 września Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie przyjmuje wnioski o dotacje
http://www.powiat-piaseczynski.info/pia ... spodarczej
Awatar użytkownika
Redakcja
Site Admin
 
Posty: 11350
Rejestracja: śr gru 22, 2010 2:28 pm
Lokalizacja: Powiat piaseczyński

Praca w policji technik w zespole prezydialnym

Postautor: Redakcja » wt paź 03, 2017 6:53 pm

Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie poszukuje kandydata/ki na stanowisko technika w zespole prezydialnym wydziału wspomagającego. Umowa na czas określony (w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej
nieobecności w pracy). Szczegóły http://kpppiaseczno.policja.waw.pl/pp1/ ... Pracy.html
Awatar użytkownika
Redakcja
Site Admin
 
Posty: 11350
Rejestracja: śr gru 22, 2010 2:28 pm
Lokalizacja: Powiat piaseczyński

Poszukiwany Bibliotekarz do Józefosławia

Postautor: Kacperek » czw lis 16, 2017 7:21 pm

Obrazek

Biblioteka Publiczna w Piasecznie ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy – Młodszy Bibliotekarz / Bibliotekarz / Starszy Bibliotekarz (w zależności od posiadanego stażu i doświadczenia w pracy). Miejsce pracy: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Piaseczno – Dział Udostępniania zbiorów. Miejscem pracy będzie filia w Józefosławiu – jednak ze względu na specyfikę pracy może wystąpić konieczność zastępowania pracowników w innych placówkach BPMiG Piaseczno. Wymiar czasu pracy: 1 etat.

Szczegóły na stronie: http://www.biblioteka-piaseczno.pl/bip/ ... -naborze-3
Awatar użytkownika
Kacperek
 
Posty: 1734
Rejestracja: śr maja 13, 2009 5:48 am
Lokalizacja: Powiat Piaseczyński

Oferta pracy w komisariacie policji w Lesznowoli

Postautor: Redakcja » pt gru 15, 2017 5:05 pm

Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie poszukuje 1 kandydata /ki/ w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisko - technika w komisariacie policji w Lesznowoli. Dokumenty prosimy przesyłać do 05 stycznia 2018r.

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

Obsługa kancelaryjno-biurowa sekretariatu oraz prowadzenie składnicy akt Komisariatu Policji
w Lesznowoli tj.:
rejestrowanie korespondencji wpływającej i wychodzącej,
odbiór i nadanie korespondencji zwykłej, poleconej i spec. poczty,
gromadzenie, ewidencjonowanie i udostępnianie aktów prawnych,
rozliczanie ze spraw i dokumentów pracowników przenoszących się do innych komórek i jednostek organizacyjnych lub zwalniających się z Policji,
sporządzanie co kwartał wykazu spraw nie załatwionych przydzielonych do wykonania,
przeprowadanie inwentaryzacji spraw i dokumentów oraz aktów prawnych,
przyjmowanie od pracowników i gromadzenie spraw ostatecznie załatwionych zgodnie
z JRzWAP (Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji),
tworzenie zbiorów archiwalnych zgodnie z JRzWAP,
sporządzanie spisów zawartości teczek,
sporządzanie spisów akt przekazanych do archiwum,
udzielanie pomocy pracownikom Jednostki w zakresie archiwizacji dokumentów oraz nadzorowanie nadania klasyfikacji spraw ostatecznie załatwionych,
organizowanie prac Komisji do brakowania akt oraz sporządzanie protokołów brakowania akt, których minął okres przechowywania,
prowadzenie ewidencji spisów akt przekazanych do archiwum oraz protokołów brakowania,
udostępnianie dokumentów archiwalnych zgodnie z zarządzeniem,
opracowywanie analiz, sprawozdań oraz informacji dotyczących funkcjonowania jednostki
w zakresie archiwizacji,

realizowanie czynności w programach „Poczta Specjalna”, oraz w zakresie absencji w SWOP (System Wspomagania Organizacji Policji).

Wymagania konieczne:
wykształcenie średnie
umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych
umiejętność pracy zespołowej
umiejętność organizacji pracy własnej
łatwość nawiązywania kontaktów
umiejętność interpretacji przepisów
umiejętność redagowania pism
odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność.

Wymagania pożądane:
wykształcenie wyższe
obsługa programów Microsoft Office, Internet, poczta
1 rok doświadczenia w pracy o podobnym charakterze
znajomość Instrukcji w sprawie obiegu dokumentacji jawnej, jednolitych zasad terminowego załatwiania spraw oraz rozliczania pracowników
umiejętność koordynacji zadań
prawo jazdy kat. B.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
świadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
kopie dokumentów potwierdzających posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
kopia dowodu osobistego;
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.).

Inne dokumenty i oświadczenia:
kopie dokumentów potwierdzających posiadanie 1 rok doświadczenia w pracy o podobnym charakterze (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.).

Dokumenty należy przesłać do dnia 05.01.2018 roku na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno


Inne informacje:

Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”. Aplikacje nie kompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu). Dokumenty w tym oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans
i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjne zniszczone. Proponowane wynagrodzenie 2163,08 zł brutto. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu:
(22) 60-45-288. http://kpppiaseczno.policja.waw.pl/pp1/ ... owoli.html
Awatar użytkownika
Redakcja
Site Admin
 
Posty: 11350
Rejestracja: śr gru 22, 2010 2:28 pm
Lokalizacja: Powiat piaseczyński

Poszukiwany inspektor do Policji w Piasecznie

Postautor: Redakcja » pn sty 15, 2018 2:49 pm

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: inspektor do spraw: weryfikacji i bieżącej kontroli zgodności funkcjonowania sieci lub systemu teleinformatycznego ze szczególnymi wymaganiami bezpieczeństwa oraz przestrzegania procedur bezpiecznej eksploatacji Zespół do spraw Ochrony Informacji Niejawnych.

ADRES URZĘDU:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno

Szczegóły oferty: http://kpppiaseczno.policja.waw.pl/pp1/aktualnosci/76214,Poszukujemy-pracownika.html
Awatar użytkownika
Redakcja
Site Admin
 
Posty: 11350
Rejestracja: śr gru 22, 2010 2:28 pm
Lokalizacja: Powiat piaseczyński

Wsparcie dla bezrobotnych z powiatu piaseczyńskiego

Postautor: Redakcja » ndz lut 04, 2018 8:22 pm

Obrazek

Od 5 lutego 2018 roku do wyczerpania funduszy będą przyjmowane wnioski o zorganizowanie stażu dla osób bezrobotnych w ramach projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie piaseczyńskim
http://www.powiat-piaseczynski.info/pia ... -2018-roku

Od 5 lutego do wyczerpania funduszy będą przyjmowane wnioski o skierowanie na szkolenie indywidualne w ramach projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie piaseczyńskim
Awatar użytkownika
Redakcja
Site Admin
 
Posty: 11350
Rejestracja: śr gru 22, 2010 2:28 pm
Lokalizacja: Powiat piaseczyński

PoprzedniaNastępna

Wróć do Sprawy ogólne powiatu piaseczyńskiego

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości