PRACA oferty pracy z terenu powiatu piaseczyńskiego i okolic

W tej części forum umieszczajcie informacje dotyczące ogólnych spraw całego powiatu piaseczyńskiego. Jeżeli temat jest zbyt ogólny, aby opisać go na podforach poszczególnych gmin, to umieść go tutaj.

Moderator: GTW

Projekt Recepta na zwolnienie

Postautor: Redakcja » czw paź 17, 2013 10:15 pm

Awatar użytkownika
Redakcja
Site Admin
 
Posty: 11350
Rejestracja: śr gru 22, 2010 2:28 pm
Lokalizacja: Powiat piaseczyński

Postautor: Salon Paula Piaseczno » pn paź 21, 2013 6:45 pm

Zatrudnimy kosmetyczkę z kilkuletnim doświadczeniem do Salonu Paula w Piasecznie !

CV można przesyłać na adres paula@salonpaula.com.pl ;)
Salon Paula
ul.Młynarska 6/42
05-500 Piaseczno
(22)408-79-80
780-503-382
Salon Paula Piaseczno
 
Posty: 76
Rejestracja: śr mar 28, 2012 8:25 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Nabór na stanowisko instruktora d/s bibliotek gminnych

Postautor: Redakcja » pn lis 04, 2013 9:13 pm

Powiatowa Biblioteka Publiczna w Piasecznie ogłasza nabór na stanowisko instruktora d/s bibliotek gminnych - na cząstkę etatu.

Wymagania:
- wykształcenie wyższe bibliotekarskie;
- znajomość formatu MARC21;
- znajomość co najmniej jednego z programów bibliotecznych: MAK, MAK+ lub Mateusz.

Preferowane osoby z powiatu piaseczyńskiego. CV prosimy nadsyłać na adres mailowy: dyrektor@pbp-piaseczno.eu
Informacje pod numerem: 22 756 79 11 w godz.12-18 CV z opisem pracy zawodowej prosimy nadsyłać do dnia 15 listopada 2013.
http://www.powiat-piaseczynski.info/ogl ... nnych-,467
Awatar użytkownika
Redakcja
Site Admin
 
Posty: 11350
Rejestracja: śr gru 22, 2010 2:28 pm
Lokalizacja: Powiat piaseczyński

PRACA W OśRODKU KULTURY - KIEROWNIK PROJEKTU

Postautor: Redakcja » wt gru 17, 2013 8:58 pm

PRACA W OśRODKU KULTURY - KIEROWNIK PROJEKTU

Ośrodek Kultury w Górze Kalwarii w związku z planowanym rozwojem zatrudni od dnia 1 marca 2014 roku pracownika na stanowisko: Kierownik Projektu: Rozwój Kina „Uciecha” w Górze Kalwarii – pełen etat

Nasze oczekiwania wobec Kandydatów:
1/ wykształcenie wyższe
2/ podstawowa znajomość realiów prawnych instytucji kultury i finansów publicznych
3/ orientacja w sytuacji i możliwościach rozwoju małych kin
4/ prawo jazdy kategorii B
5/ doświadczenie zawodowe / projektowe, atutem będzie doświadczenie w branży kinowej
6/ zdolności organizacyjne i komunikacyjne, samodzielność w pracy
7/ znajomość nowoczesnych technik marketingowych
8/ możliwość pracy w nienormowanym czasie i zdolność przystosowania się do możliwej zmiany stanowiska

Zainteresowanych Kandydatów prosimy o zgłoszenia - CV i List motywacyjny – na nasz adres: Ośrodek Kultury w Górze Kalwarii, ul. Ks. Sajny 14, 05-530 Góra Kalwaria lub mailem: biuro@kulturagk.pl z dopiskiem na kopercie/tematem wiadomości „praca /kino”
Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 31stycznia 2014 roku

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV winny być opatrzone klauzulą : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych o realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)

Przewidywany zakres obowiązków:
1/ realizacja modernizacji i cyfryzacji kina
2/ rozwój oferty: festiwale, edukacja, projekty
3/ pisanie wniosków o dofinansowanie, sporządzanie umów
4/ marketing działań związanych z kinem i instytucją
5/organizacja eventów/ inne obowiązki związane z działalnością instytucji
Co oferujemy?
1/ zatrudnienie na czas przynajmniej 5 lat (w tym okres próbny 1 roku)
2/ możliwość rozwoju (dokształcanie, realizacja samodzielnych projektów)
3/ wsparcie instytucji

Dodatkowe informacje:
1.dokumenty, które wpłyną do Ośrodka Kultury po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane
2.informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymogami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze
3.kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie/mailowo o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
4.informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Ośrodka Kultury w Górze Kalwarii

http://www.gorakalwaria.pl/files/0/5159 ... 20kino.pdf
Awatar użytkownika
Redakcja
Site Admin
 
Posty: 11350
Rejestracja: śr gru 22, 2010 2:28 pm
Lokalizacja: Powiat piaseczyński

Szkolenie Stop bezrobociu - chcę pracować

Postautor: Redakcja » ndz sty 19, 2014 12:21 pm

Awatar użytkownika
Redakcja
Site Admin
 
Posty: 11350
Rejestracja: śr gru 22, 2010 2:28 pm
Lokalizacja: Powiat piaseczyński

Oferta pracy

Postautor: Redakcja » wt lut 11, 2014 6:47 pm

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej sp. z o.o. w Grójcu zatrudni kierowcę autobusu.

Wymagania:
•prawo jazdy kat. D
•świadectwo kwalifikacji
•kurs na przewóz osób

Kontakt:
Grójec tel. 48 664 20 21, e-mail: biuro @ pksgrojec.pl

Źródło: http://www.pksgrojec.pl/aktualnosci.php
Awatar użytkownika
Redakcja
Site Admin
 
Posty: 11350
Rejestracja: śr gru 22, 2010 2:28 pm
Lokalizacja: Powiat piaseczyński

STARSZEGO TECHNIKA ZESPOŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO

Postautor: Redakcja » śr mar 05, 2014 9:53 pm

KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W PIASECZNIE poszukuje 1 kandydata /ki/ w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisko STARSZEGO TECHNIKA ZESPOŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO W WYDZIALE WSPOMAGAJĄCYM

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:
- Koordynowanie i nadzór nad obsługą techniczną sprzętu transportowego KPP w Piasecznie oraz podległych jednostek organizacyjnych. Czuwanie nad prawidłowym eksploatowaniem sprzętu poprzez planowanie i uzgadnianie ze Stacją Obsługi Pojazdów KSP oraz stacjami „zewnętrznymi” terminów wykonania obsługi technicznej pojazdów, obsług sezonowych, przeglądów gwarancyjnych, wymaganych wizyt serwisowo-kontrolnych, napraw powypadkowych i innych czynności techniczno serwisowych pojazdów służbowych;
- prowadzenie ewidencji zużytego paliwa, wydawanie i comiesięczne rozliczanie kart pracy pojazdów służbowych.

Szczegóły na stronie: http://kpppiaseczno.policja.waw.pl/portal/pp/409/46611/Praca.html
Awatar użytkownika
Redakcja
Site Admin
 
Posty: 11350
Rejestracja: śr gru 22, 2010 2:28 pm
Lokalizacja: Powiat piaseczyński

Praca w Ośrodku Wisła

Postautor: Filip » śr mar 12, 2014 7:38 pm

UWAGA!! OGŁOSZENIE!! POSZUKUJEMY RĄK DO PRACY!!

ZACZYNAMY NABÓR DO OŚRODKA WISŁA NA STANOWISKA:
- Barmanów, pomocników barmanów, aspirantów na barmanów, praktykantów na barmanów. Kucharzy, pomocników kucharzy, pomoce kuchenne, ludzi ze smakiem i powonieniem.
- Ratowników
- Specjalistów od robienia imprezy - DJ, Grajków

Specjalistów od wszystkiego! Wszystkich chętnych z pasją I z energią prosimy o nadsyłanie CV na rekrutacja@osrodekwisla.pl
Praca głównie w wakacje, ale dla kilku specjalistów najwyższej wody od maja!!

źródło https://www.facebook.com/events/217013001828261/
Awatar użytkownika
Filip
 
Posty: 1752
Rejestracja: pt kwie 06, 2012 3:18 pm
Lokalizacja: okolice

Księgowy/Księgowa

Postautor: Redakcja » pn mar 17, 2014 10:05 am

Centrum Kultury w Piasecznie poszukuje osoby na stanowisko: Księgowy/Księgowa

Nr ref: CK/21/KA/2014

Miejsce pracy: Centrum Kultury w Piasecznie, ul. Kościuszki 49

Przewidywany termin zatrudnienia: 15.04.2014r.

Wymiar etatu: 0,5 (umowa o pracę)

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

księgowanie dowodów kasowych i bankowych,
potwierdzanie zgodność sald ze stanem faktycznym zaksięgowanych raportów,
udział w sporządzaniu sprawozdawczości.

Od kandydatów oczekujemy:

wykształcenia wyższego zawodowego, ekonomicznego i 2 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w księgowości lub wykształcenia średniego zawodowego, ekonomicznego i 4 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w księgowości,
znajomości programu finansowo- księgowego, najlepiej programu Raks,
znajomości pakietu Ms Office,
znajomość pracy na kasach fiskalnych,
dyspozycyjność, odpowiedzialność i umiejętność współżycia społecznego w pracy,
niekaralności.

Osoby zainteresowane prosimy o nadsyłanie aplikacji (CV ze zdjęciem, list motywacyjny) do dnia 31.03.2014r. wraz z załączoną klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm." na adres e-mailowy: malgorzata.dudek@kulturalni.pl

W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny:

Wacława Jolanta Cordes - 509 864 140, Małgorzata Dudek - 502 715 230

W tytule e-maila prosimy podać numer referencyjny ogłoszenia.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

http://kulturalni.pl/centrum-kultury/of ... y-ksiegowa
Awatar użytkownika
Redakcja
Site Admin
 
Posty: 11350
Rejestracja: śr gru 22, 2010 2:28 pm
Lokalizacja: Powiat piaseczyński

Kierownik Przystanku Kultura

Postautor: Redakcja » pn mar 17, 2014 10:50 am

Centrum Kultury w Piasecznie poszukuje osoby na stanowisko: Kierownik Przystanku Kultura

Nr ref: CK/20/KA/2014

Miejsce pracy: Centrum Kultury w Piasecznie, Pl. Piłsudskiego 9 - Przystanek Kultura

Przewidywany termin zatrudnienia: 15.04.2014r.

Wymiar etatu: 1 etat (umowa o pracę)

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

kierowanie i koordynowanie pracy działu „Przystanek Kultura” zapewniające sprawne i efektywne funkcjonowanie,
administrowanie budynkiem Przystanku Kultura,
organizowanie pracy podległych pracowników oraz bieżąca kontrola nad wykonywaniem przez nich zadań służbowych- wnioskowanie w sprawach pracowniczych,
nadzór nad realizacją zajęć w kierowanej placówce merytorycznie oraz w aspekcie wpływów za zajęcia
bieżąca współpraca z osobami prowadzącymi zajęcia
ustalanie grafików zajęć zlecanych podmiotom prowadzącym działalność kulturalną i oświatową oraz bieżący nadzór nad ich funkcjonowaniem,
dbanie o zwiększanie oferty zajęć kulturalnych dla mieszkańców miasta i gminy (programy edukacyjne, szkolenia, warsztaty, spotkania integracyjne, wernisaże) przeznaczone dla różnych grup wiekowych,
ożywanie centrum miasta przez organizację imprez kulturalnych na rynku, wspólnie z działami Centrum Kultury, stowarzyszeniami, twórcami i animatorami, organizacjami pozarządowymi,
nadzór nad organizowanymi na rynku wydarzeniami kulturalnymi,
współpraca z kierownikami pozostałych działów Centrum Kultury w celu realizacji zadań i koordynacji działalności kulturalnej na terenie miasta i gminy,
sporządzanie planów budżetu działu na kolejne lata oraz półrocznych i rocznych sprawozdań z działalności merytorycznej.

Od kandydatów oczekujemy:

wykształcenia wyższego specjalistycznego i 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku lub wykształcenia wyższego zawodowego + studia podyplomowe związane z zarządzaniem w kulturze i 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
znajomości Ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,
dobrej znajomości języka angielskiego,
znajomości pakietu Ms Office,
kreatywności, samodzielności, odpowiedzialności, umiejętność rozwiązywania problemów,
wysokiej kultury osobistej,
wysokich zdolności organizacyjnych,
wysokich umiejętności interpersonalnych i współpracy w zespole,
niekaralności.

Osoby zainteresowane prosimy o nadsyłanie aplikacji (CV ze zdjęciem, list motywacyjny, kopie dokumentów poświadczające wymagane wykształcenie i staż pracy) do dnia 31.03.2014r. wraz z załączoną klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm." na adres e-mailowy: malgorzata.dudek@kulturalni.pl

W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny: Małgorzata Dudek - 502 715 230

W tytule e-maila prosimy podać numer referencyjny ogłoszenia.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
http://kulturalni.pl/centrum-kultury/of ... ku-kultura
Awatar użytkownika
Redakcja
Site Admin
 
Posty: 11350
Rejestracja: śr gru 22, 2010 2:28 pm
Lokalizacja: Powiat piaseczyński

TECHNIKA w pełnym wymiarze czasu pracy DO ZESPOŁU IT

Postautor: Redakcja » pn kwie 14, 2014 8:19 pm

KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W PIASECZNIE poszukuje 1 kandydata /ki/ na stanowisko TECHNIKA w pełnym wymiarze czasu pracy DO ZESPOŁU INFORMATYKI WYDZIAŁU WSPOMAGAJĄCEGO KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W PIASECZNIE

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- wprowadzanie danych (m.in. meldunki, karty informatyczne, decyzje, orzeczenia, postanowienia), rejestracja w systemie KSIP oraz sprawdzanie i udzielanie informacji w oparciu o policyjne i poza policyjne bazy danych,
- weryfikowanie danych na meldunkach o przestępstwie, przestępcach, wykroczeniach pod kątem prawidłowości zapisów, modyfikowanie zauważonych błędów, uzupełnianie brakujących informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- weryfikowanie wprowadzonych rejestracji do KSIP (np. zatrzymani, rejestracja postępowań, przestępstw, rejestracje procesowe, dozory, areszty, wydarzenia, imprezy masowe),
- typowanie zdarzeń podobnych i przestępców w celu rozpoznania policyjnego oraz typowanie pojazdów po niepełnych danych,
- prowadzenie i weryfikowanie kartoteki manualnej wprowadzanych druków KSIP,
- wykonywanie czynność zleconych przez inne komórki organizacyjne – sprawdzanie w CEL, CEK, CEP, REGON, Noe.NET, KRS,
- typowanie zdarzeń odpowiadających sposobowi działania sprawcy przestępstw,
- archiwizowanie danych informatycznych.

Dokumenty należy przesłać do dnia 25 kwietnia 2014 roku na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno

Więcej informacji http://kpppiaseczno.policja.waw.pl/port ... Praca.html
Awatar użytkownika
Redakcja
Site Admin
 
Posty: 11350
Rejestracja: śr gru 22, 2010 2:28 pm
Lokalizacja: Powiat piaseczyński

PRACA SZUKA CIEBIE - Doradca Klienta

Postautor: LidiaKraszewska » wt kwie 15, 2014 2:20 pm

W związku ze zmianami zachodzącymi w zakresie finansowania emerytur, zmianami związanymi z najnowszą ulgą podatkową zapraszamy do współpracy osoby, które myślą o zmianie pracy lub chcą stworzyć dodatkowe źródło dochodów

Wymagania:
- minimum średnie wykształcenie ( mile widziani studenci i studentki)
- niekaralność
- wysokie ambicje zawodowe, nastawienia na rozwój
- chęć pracy w branży, która posiada największy potencjał zarobkowy
- komunikatywność
- dyspozycyjność min. 8 godzin w tygodniu

Oferujemy:
- pełne przygotowanie do zawodu wraz z przygotowaniem do egzaminu KNF ( także dla osób spoza branży)
- niezbędne materiały szkoleniowe, szkolenia zawodowe, warsztaty prowadzone przez specjalistów
- wsparcie ze strony managera oddziału
- zaplecze biurowe, narzędzia niezbędne do pracy
- przejrzysta ścieżka kariery, możliwość szybkiego awansu dla najlepszych współpracowników
- najlepszy na rynku system wynagrodzenia

Zapraszamy do współpracy
Prześlij swoje CV i sprawdź jak szybko może rozwijać się Twoja kariera zawodowa !

lidia.kraszewska@ovb.com.pl
https://www.facebook.com/ovb.piaseczno
Lidia Kraszewska OVB Allfinanz
lidia.kraszewska@ovb.com.pl
Awatar użytkownika
LidiaKraszewska
 
Posty: 15
Rejestracja: wt kwie 08, 2014 12:58 am
Lokalizacja: Piaseczno

Nowo otwierana restauracja McDonalds w Konstancinie zatrudni

Postautor: Filip » sob maja 31, 2014 10:32 am

Nowo otwierana restauracja McDonalds w Konstancinie zatrudni
Lokalizacja:Konstancin-Jeziorna (powiat Piaseczyński)
Kategoria:Praca / Dam pracęBranża:Gastronomia / HotelarstwoForma pracy:Pełny etatUmowa:Umowa o pracęPracodawca:McDonalds Polska
Opis oferty pracy:
Nowo-otwierana restauracja McDonald's Konstancin – Jeziorna:
zatrudni osoby pełnoletnie w pełnym i niepełnym wymiarze godzin na stanowisko

Pracownik restauracji

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• Przygotowanie i sprzedaż produktów McDonald’s
• Uzupełnianie zapasów, utrzymywanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzędzi i naczyń
• Prace porządkowe, utrzymywanie w czystości pomieszczeń i sprzętów na Sali restauracyjnej i części sanitarnej
• Prace porządkowe w restauracji i na terenie zewnętrznym wokół restauracji
Doświadczenie w gastronomii nie jest wymagane.

Zainteresowane osoby zapraszamy na spotkanie rekrutacyjne, które odbędzie się
18-06-2014 o godz. 9:00 w:
Konstancińskim Domu Kultury
Ul. Sobieskiego 6, 05-510 Konstancin – Jeziorna
http://konstancin-jeziorna.lento.pl/now ... 93880.html
Awatar użytkownika
Filip
 
Posty: 1752
Rejestracja: pt kwie 06, 2012 3:18 pm
Lokalizacja: okolice

PRACA dla instruktora do prowadzenia zajęć teatralnych

Postautor: Redakcja » pn sie 18, 2014 10:45 am

Gminny Ośrodek Kultury w Tarczynie https://www.facebook.com/GminnyOsrodekK ... 0138600559 pisze:Gminny Ośrodek Kultury poszukuje instruktora do prowadzenia zajęć teatralnych. Praca na podstawie umowy zlecenia. CV proszę przesyłać na adres: gok@tarczyn.pl, lub tarpol4@wp.pl
Informacje pod numerem 22 71 57 962.
Awatar użytkownika
Redakcja
Site Admin
 
Posty: 11350
Rejestracja: śr gru 22, 2010 2:28 pm
Lokalizacja: Powiat piaseczyński

PRACA w Bibliotece Publicznej Gminy Piaseczno

Postautor: Beata » sob wrz 06, 2014 10:30 am

Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy: Pracownik księgowości - 1/2 etatu oraz bibliotekarz 1/2 etatu w filii w Zalesiu Górnym.

Szczegóły:

Księgowość: http://www.biblioteka-piaseczno.pl/inde ... &Itemid=65
Bibliotekarz: http://www.biblioteka-piaseczno.pl/inde ... &Itemid=65
My kobiety jesteśmy aniołami, a gdy się nam podetnie skrzydła, lecimy dalej - na miotle:)
Awatar użytkownika
Beata
 
Posty: 1755
Rejestracja: śr lut 10, 2010 4:15 pm
Lokalizacja: Piaseczno

PoprzedniaNastępna

Wróć do Sprawy ogólne powiatu piaseczyńskiego

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości

cron