Reklamacje w sklepie internetowym

Jeżeli masz niepoukładane myśli, które nie pasują do głównych kategorii forum, to miejsce odpowiednie dla Ciebie. Zamieszczamy tu rozbiegane myśli szalonej głowy. W związku z tym, że to wolna strefa, to ta część forum jest pod ścisłym nadzorem moderatorów.

Moderator: GTW

Reklamacje w sklepie internetowym

Postautor: Adat » śr mar 10, 2021 10:56 am

Jestesmy producentami i mamy swoj sklep firmowy. Za pośrednictwem sklepu zamowienia skladaja rowniez nasi dystrybutorzy. Jak to wyglada w kwestiach reklamacji. My sprzedajemy do sklepu, sklep do klienta, klient reklamuje towar. Gdzie powinnien zwróci do sklepu czy do nas, jak ze zwrotem kosztow przesylek w obu opcjach?
Adat
 
Posty: 203
Rejestracja: czw cze 06, 2019 6:02 am

Re: Reklamacje w sklepie internetowym

Postautor: dzessie » śr mar 10, 2021 12:01 pm

Jesli naprawa jest na gwarancji to w ogole nie ma tematu, bo tak naprawde wtedy klient bezposrednio do nas odsyla. Ale chodzi o to, ze czesto sklepy zrzucaja na nas rowniez rekojmie, ktora zgodnie z prawem spada na nich - po prostu wysylaja do nas pod pretekstem gwarancji.
https://omnicommerce.pl/system-b2b/
Przynajmniej tak to działa.
Awatar użytkownika
dzessie
 
Posty: 689
Rejestracja: pt lut 20, 2015 9:47 am


Wróć do Wolna strefa forum powiatu piaseczyńskiego

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości

cron