Jeżeli masz niepoukładane myśli, które nie pasują do głównych kategorii forum, to miejsce odpowiednie dla Ciebie. Zamieszczamy tu rozbiegane myśli szalonej głowy. W związku z tym, że to wolna strefa, to ta część forum jest pod ścisłym nadzorem moderatorów.
Moderator: GTW
autor: Adat » śr mar 10, 2021 10:56 am
Jestesmy producentami i mamy swoj sklep firmowy. Za pośrednictwem sklepu zamowienia skladaja rowniez nasi dystrybutorzy. Jak to wyglada w kwestiach reklamacji. My sprzedajemy do sklepu, sklep do klienta, klient reklamuje towar. Gdzie powinnien zwróci do sklepu czy do nas, jak ze zwrotem kosztow przesylek w obu opcjach?
-
Adat
-
- Posty: 203
- Rejestracja: czw cze 06, 2019 6:02 am
autor: dzessie » śr mar 10, 2021 12:01 pm
Jesli naprawa jest na gwarancji to w ogole nie ma tematu, bo tak naprawde wtedy klient bezposrednio do nas odsyla. Ale chodzi o to, ze czesto sklepy zrzucaja na nas rowniez rekojmie, ktora zgodnie z prawem spada na nich - po prostu wysylaja do nas pod pretekstem gwarancji.
https://omnicommerce.pl/system-b2b/Przynajmniej tak to działa.
-
dzessie
-
- Posty: 690
- Rejestracja: pt lut 20, 2015 9:47 am
Wróć do Wolna strefa forum powiatu piaseczyńskiego
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości