Laptop do codziennego użytku

Jeżeli masz niepoukładane myśli, które nie pasują do głównych kategorii forum, to miejsce odpowiednie dla Ciebie. Zamieszczamy tu rozbiegane myśli szalonej głowy. W związku z tym, że to wolna strefa, to ta część forum jest pod ścisłym nadzorem moderatorów.

Moderator: GTW

Laptop do codziennego użytku

Postautor: monika89 » wt wrz 11, 2018 8:15 am

Nie znam się za bardzo na komputerach, a muszę kupić laptopa do codziennego użytkowania. Możecie polecić mi coś w tym zakresie? Na co należy zwracać uwagę przy jego wyborze? Dodam, że interesuje mnie w miarę dobrej klasy sprzęt, aby nie zamulał za szybko... Miałam już taki i dziękuję, więcej nie chcę.
monika89
 
Posty: 275
Rejestracja: pn mar 19, 2018 9:28 am

Laptop do codziennego użytku

Postautor: pelek » wt wrz 11, 2018 10:57 am

Dobrej klasy laptopy zaczynają się od kilku tys zł w górę. Zwykle od około 3500 tys zł w górę. Tzn taki laptop, który będzie miał dostatecznie dużo ramu, dobry procesor, kartę graficzną, dobrej klasy dysk najlepiej SSD.
Jeżeli chcesz kupić tego typu sprzęt, w budżecie poniżej 2 tys zł, to najlepiej zastanowić się nad jakimś poleasingowym. Dostajesz też na start gwarancję, nie tak długą jak w przypadku nowego, ale serwisowa na początek spokojnie wystarczy. Proponuję sprawdzić sobie laptopy od Dell lub Lenovo.
Ostatnio zmieniony pn wrz 17, 2018 7:38 am przez pelek, łącznie zmieniany 1 raz
pelek
 
Posty: 316
Rejestracja: pn sie 31, 2015 9:13 am

Laptop do codziennego użytku

Postautor: Nala » śr wrz 12, 2018 8:08 am

A jaki masz zakres cenowy? Bo jak chcesz dobrej klasy sprzęt to jednak trzeba byłoby wyłożyć więcej, czyli to co napisał pelek.
Nala
 
Posty: 76
Rejestracja: śr sie 16, 2017 7:45 am

Re: Laptop do codziennego użytku

Postautor: Samochooodwowa » czw kwie 22, 2021 9:27 pm