Prezent na rocznicę - pomysły

Jeżeli masz niepoukładane myśli, które nie pasują do głównych kategorii forum, to miejsce odpowiednie dla Ciebie. Zamieszczamy tu rozbiegane myśli szalonej głowy. W związku z tym, że to wolna strefa, to ta część forum jest pod ścisłym nadzorem moderatorów.

Moderator: GTW

Prezent na rocznicę - pomysły

Postautor: Krystian2017 » pn lis 20, 2017 4:50 pm

Witam wszystkich, za dwa miesiące mam rocznicę ze swoją kobietą, chciałbym jej sprawić nowe i designerskie meble. Macie pomysł gdzie mogę szukać? Pozdrawiam.
Krystian2017
 
Posty: 2
Rejestracja: śr lis 15, 2017 10:47 pm

Prezent na rocznicę - pomysły

Postautor: olek.kowal » pn lis 20, 2017 7:23 pm

A nie lepiej zrobić kolacje przy świecach i lampce wina?
olek.kowal
 
Posty: 13
Rejestracja: pt lis 10, 2017 7:16 pm

Prezent na rocznicę - pomysły

Postautor: Krystian2017 » czw lis 23, 2017 5:27 pm

Może i tak ale kobieta wciąż jęczy o nowościach :wink:

Ale ostatnio przeglądając strony natrafiłem na taką malodesign.pl/pl/hokery-nowoczesne-designerskie/ wydaje się w porządku.
Krystian2017
 
Posty: 2
Rejestracja: śr lis 15, 2017 10:47 pm

Prezent na rocznicę - pomysły

Postautor: pelek » pt gru 01, 2017 8:58 am

No nie wiem czy jest to dobry pomysł. Moja kobieta sama lubi dekorować wnętrze i nie wiem czy byłaby zadowolona z faktu że bym jej kupił meble ;) Niech ona sama się zdecyduje na coś.

Proponowałbym coś bezpieczniejszego. Biżuterię. Ewentualnie pudełko jakichś ładnych czekoladek - chocorepublica.pl
Na przykład:
Obrazek
pelek
 
Posty: 89
Rejestracja: pn sie 31, 2015 9:13 am

Prezent na rocznicę - pomysły

Postautor: MAriolka123 » wt gru 12, 2017 8:25 am

Oryginalnym prezentem jest wykupienie karnetu na zajęcia fitness albo kursu tańca. Ja tak zrobiłam na urodziny mojej siostrzyczki. Jest bardzo zadowolona :)
MAriolka123
 
Posty: 3
Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:38 am

Prezent na rocznicę - pomysły

Postautor: dzessie » wt gru 12, 2017 11:30 am

Ciekawa opcja. Chociaż ja jeszcze zastanowiłabym się nad zaprojektowaniem czegoś: jakiejś fajnej koszulki czy też kubeczka, można coś takiego zamówić przez neta :) megakoszulki.pl/swiateczne-prezenty
dzessie
 
Posty: 116
Rejestracja: pt lut 20, 2015 9:47 am

Prezent na rocznicę - pomysły

Postautor: Barbara_00 » ndz maja 20, 2018 12:09 pm

Może buty sportowe ? My z mężem wymieniamy się pomysłami i w sumie wspólnie kupujemy sobie prezenty. Ja akurat lubię wygodne buty sportowe dlatego taki prezent odpowiada mi najbardziej, ale jest wiele innych możliwości. Zastanawiam się też nad zakupami w multu.pl/products/index/obuwie-damskie-sportowe bo mają tam fajne przeceny, z których szkoda byłoby nie skorzystać. Co o tym myślicie ? Jak wam się podoba ten sklep z obuwiem ?
Barbara_00
 
Posty: 1
Rejestracja: sob maja 19, 2018 8:59 am

Prezent na rocznicę - pomysły

Postautor: monika89 » śr cze 06, 2018 7:13 am

Czasami warto jest zastanowić sie nad czymś nieszablonowym w prezencie na rocznicę:
- kolacji we dwoje w jakiejś fajnej knajpce
- kursie sushi
- wieczorze spa
- masażu dla dwóch osób
- ewentualnie czymś bardziej ekstremalnym. Można pokusić się na przykład o zarezerwowanie jazdy sportowym samochodem po torze, ewentualnie nad lotem w tunelu aerodynamicznym...
warszawa24.ovh/lot-w-tunelu-aerodynamicznym-w-warszawie-poczuj-sie-jak-podczas-skoku-spadochronowego/
monika89
 
Posty: 62
Rejestracja: pn mar 19, 2018 9:28 am

Prezent na rocznicę - pomysły

Postautor: motocyklista » czw lis 08, 2018 3:50 pm

Jak widac pomyslow moze byc cala masa. Trafic dobrze w gusta to osobna rzecz jednak w przypadku rocznicy nie mozna chybic. Dla faceta najlepszy prezentem bedzie cos co bedzie dla niego praktyczne na codzien. Duzo tutaj zalezy od trybu zycia jaki prowadzi .. jednak takim uniwersalnym prezentem moga byc dajmy na to buty wyjsciowe.
motocyklista
 
Posty: 7
Rejestracja: ndz sie 06, 2017 3:17 pm


Wróć do Wolna strefa forum powiatu piaseczyńskiego

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 7 gości