justynko, nie jesteś pierwszą osobą, która podpowiada mi takie rozwiązanie. Myślałam nad tym nie raz.
Na pierwszy rzut oka masz rację justynko, ale po szczegółowej analizie doszłam do wniosku, że lepiej żeby zostało jak jest. Powody są m.in. nastepujące:
- osoby, które szukają konkretnych porad logują się i dostają czego szukają
- porady są dostępne nie tylko w Pomocniku, ale również na forum, tam nie trzeba się logować, aby poczytać
- rejestracja jest krótka i nie wymaga podania wielu informacji. Nie wiaże się też z otrzymywaniem spamu, czy niebezpieczeństwem niechcianego wykorzystania informacji zawartych podczas rejestracji, zatem logowanie nie jest dużą przeszkodą w korzystaniu z serwisu
- korzyści dla klienta, którymi są dopasowanie treści do wieku, płci, etapu w życiu internauty oraz dodatkowe animacje na stronie z mottem dla danego klienta, rekompensują uciążliwość logowania
Nie twierdzę, że logowabie jest idealne, ale w rozrachunku korzysci i strat uważam, że powinno zostać.
pozdrawiam serdecznie